Shareaza probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlyndertje

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Hallo,

ik heb nu een paar dagen Windows XP Pro SP2 op mijn computer geinstalleerd staan en sindsdien is mij internet erg sloom, waaronder dus ook mijn downloadprogramma Shareaza. Helaas krijg ik hun site/forum niet meer geladen en kan dus geen hulp daar zoeken. :confused:

Nu heb ik al zo'n patch gedownload waarmee je de verbinden/poorten kan ophogen van 10 naar 50, maar hij blijft sloom met downloaden. Hij komt niet boven de 5 kb/s uit, terwijl hij voorheen altijd veel meer kb/s downloaden. :(

Kan iemand mij helpen? Misschien moeten er een paar instellingen veranderd worden?
Anders ga ik maar weer terug naar SP1, daar had ik tenminste geen problemen met downloaden...

EN
heb je Shareaza aangepast :o
bij instellingen eff doorlopen
want daar vraagt ie op 'n gegeven moment op blz 2 of 3 of je sp2 op je pc hebt ;)
of ik kan vanavond thuis kijken waar ie dat vraagt, maar hier op m'n werk heb ik geen Shareaza :p

heb je wel de juiste poorten aangeroepen? Kijk ook eens naar de UTP/IP en TCP/IP instellingen van je modem

Heb je ook al een andere P2P programma geprobeert?

Zoals Ares of Limewire?

Nee ik heb nog geen andere p2p programma geprobeerd, omdat ik liever eerst dit wil oplossen.

Ik heb mijn firewall al nagekeken en daar staat Shareaza gewoon bij de uitzonderingen en de poorten zijn ook goed ingesteld.

Volgens mij staan de instellingen van Shareaza ook goed ingesteld, maar ik kan me vergissen.

Ik heb toch maar BitTorrent gedownload en deze gaat als een speer, dus ik denk dat het echt aan Shareaza ligt... :confused:

Jammer, want ik vind het een prima programma, maar ja we willen uiteraard wel een beetje snel de downloads binnen hebben. :)

Ik gebruikt Torrent ook , maar dan alleen voor hele albums of films .

maar niet voor 1 liedje
daarvoor gebruik ik Ares :)

Frostwire bink een beter alternatief dan limewire (naast ares natuurlijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan