Shareaza schiet niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Hoi

Ik probeer een bestand te downloaden via Shareaza. Dit ging prima, totdat het bij 68% bleef hangen. Daar hangt het nu al een dag. Zou dit dan betekenen dat al de pc's van de ruim 700 bronnen uitstaan? Of kan ik nog iets anders proberen? De download schommelt continue tussen active en pending, maar er komt niets meer bij.

bvbd

Poekie

Had ik zo vaak!!
Ik vind het een *** programma en heb het eraf gegooid.
Snelheden lagen ook erg laag.

Maar ja... Azureus snap ik niet en via kazaa kan ik bepaalde bestanden niet vinden. Weet niet iemand ergens een houtje touwtje uitleg te vinden over dat bittorrent verhaal?

Je moet proberen om het proggie Torrent G3 te verkrijgen.
Dan ga je naar bv Supernova.org(of via google zoeken).Zoek op de site wat je wil hebben en download de tracker hiervan(gewoon op link drukken), sla dit op in een nieuw mapje op buroblad en activeer dan G3, sleep dit bestadje naar G3 en gaat vanzelf lopen.
G3 heeft overigens een goede uitleg.

groetjes en sucses oentje11

Geplaatst door poekie
Maar ja... Azureus snap ik niet en via kazaa kan ik bepaalde bestanden niet vinden. Weet niet iemand ergens een houtje touwtje uitleg te vinden over dat bittorrent verhaal?

Allereerst moet je begrijpen dat je met bittorrent niet kunt zoeken naar bestanden, ik vermoed dat het protocol dit niet ondersteunt, maar er zijn inmiddels genoeg adressen te vinden als je de weg weet.

Downloaden gaat verder net zo gemakkelijk als met kazaa, met als toevoeging dat je eerst een bestandje moet downloaden(het torrent bestand) om b.v. azureus aan het werk te kunnen zetten.

Deze faq's had ik in mijn boekmarkeringen staan:
http://www.dessent.net/btfaq/
http://forum.tweakzone.nl/topic/23624

Als je overstapt van kazaa, moet jeje denk ik verder wel realiseren, dat als je het mocht laten afweten een 1:1 deelverhouding neer te zetten, je een gedegen kans loopt een bann te krijgen op de trackers.

Verder kan ik er niet veel over vertellen, probeer het gewoon en als je iets niet snapt/lukt...

ennuh.. shareaza zuigt idd een dikke krat bier...

Laatst bewerkt:
Ahhh... er begint me iets te dagen... Nog even verder met oefenen. Trouwens, Oentje, volgens mij moet het suprnova.org zijn, zonder e.

Bedankt tot dusver

Poekie

Is het ook tegen de huisregels om op helpmij naar sites te vragen waar je torrents kan downloaden? Zoniet, weten jullie nog goeie sites waar je torrents kan downloaden?:)

groetjes

Poekie

Je vraagt waar je illegaal spul kunt vinden.....

Lijkt me dan vrij duidelijk ;)

Geplaatst door m@rio
Je vraagt waar je illegaal spul kunt vinden.....

Lijkt me dan vrij duidelijk ;)

Nou, het is me eigenlijk nog nooit precies duidelijk geworden of sharen nou legaal is, of illegaal. Of valt het torrent-principe sowieso niet onder sharen ?

Torrents zijn in feite links naar bestanden op iemand anders zijn hd. Dus wordt er aangeboden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan