shareaza werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

matti

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2005
Berichten
1
ik heb een paar dagen geleden shareaza gedownload maar als ik op verbindt klik ,verbind hij gewoon niet.
weet iemand hoe dit komt ?

p.s. ik heb een paar dagen geleden op verbind geduwd en hij is nog altijd niet verbonden
 
Controleer in je firewall of shareaza toegang tot het internet krijgt.
Kijk ook in je router of de poorten open staan die nodig zijn.

Als je er niet uitkomt, kan je dan even deze vragen beantwoorden:
welke windows heb je?
welke firewall heb je?
welke router heb je?
 
ik heb shareaza een aantal keer opnieuw ingesteld omdat mijn firewall van norton internet security alles blokkeerde, dat gaf die ook aan in het programma van shareaza dat de verbinden langzaam en problemen kan gaan veroorzaken omdat ik een firewall op de pc heb staan maar ook achter een firewall van een router zit, ik heb nu een aantal bestanden ingeladen om te gaan downloaden maar die blijft maar zoeken naar mensen die die programma's erop hebben staan, mijn vraag is gaat dat lang duren of moet ik gewoon wachten tot er mensen online zijn via shareaza die dat bestandje op de pc hebben staan of kan mij iemand uitleggen hoe ik mijn firewall kan configreren

groetjes rené:cool:
 
Hoi,

Zoek even een bekent liedje op. Bijvoorbeeld iets van eminem. Zoek een liedje dat veel beschikbaar is. Probeer die nu te downloaden.

Succes.
 
Ik heb totaal geen ervaring met peerweb, maar je kan toch gewoon zoeken in shareaza?
 
ja, dat is waar, anders ga ik via zoeken wel bestanden downloaden, dank je wel voor je hulp:cool:
 
dat ga ik testen en als ik dan nog vragen heb dan stel ik die wel in deze topic

groetjes

rene:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan