Shareaza Window XP service pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
52
Geachte lezers,
Zoals velen onder ons heb ik verbindingsproblemen met Shareaza; kan geen verbinding maken met een van de netwerken.
Shareaza gaf te kennen dat Windows XP service pack2 het probleem veroorzaakt mbt de verbinding. Momenteel heb ik mijn firewall uitgeschakeld en bij Windows security Center Shareaza aan het lijstje exceptions in het menu Windows Firewalls toegevoegd.Ook staat bij Zonealarm Shareaza aangevinkt, Echter komt de verbinding tussen Shareaza en Gnutella nog steeds niet tot stand dat geldt ook voor Edonkey zelfs wanneer ik dus Zonealarm uitschakel. Ik vermoed dus dat Service pack inderdaad het probleem veroorzaakt echter ben ik niet op de hoogte welke veranderingen en waar ik de veranderingen moet wijzigen. Een oplossing die 'geboden werd is naar het menu TOOLS binnen Shareaza te gaan, vervolgens naar SHAREAZA SETTINGS> NETWORKS. Echter kan ik het submenu NETWORKS binnen het menu SHAREAZA SETTINGS helemaal niet detecteren. :mad:
Wie kan mij duidelijk, stapsgewijs uitleggen welke wijzigingen waar moet aanbrengen om het Service pack probleem te verhelpen.
BVD
 
Ik heb ook dat probleem. Maar dat komt omdat ik een LAN zit. En ik moet poorten openzetten in me Modem. Moet ik via een website gaan maar dat ging me pet iets te ver >.<
 
Laatst bewerkt:
Shareaza XP service pack

Helpmij-ers,

Voor zover mijn analyse gaat heb ik het probleem zelf opgelost. Hoewel het moeilijk te zeggen is of het probleem door mij zelf ECHT opgelost is, is moeilijk te zeggen. Software kan immers altijd 'freaken'. Ik ben naar Windows security gegaan middels START>CONTROL PANEL.>SECURITY CENTER>WINDOWS FIREWALLS>tablad GENERAL en daar de xp firewall uitgezet (Zonealarm wel ingeschakeld) vervolgens naar tabblad EXEPTIONS en daar Shareazaa toegevoegd voor alle zekerheid.
Bij Zonealarm al gedaan natuurlijk. Vervolgens de instellingen nagelopen met de Wizard en forum en instellingen uitgeprobeerd. Resultaat: succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan