shareaza

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wizard

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
ik heb shareaza geinstaleerd en nu start mijn computer steeds opnieuw op???

kon deze vraag nergens vinden maar als hij niet op zijn plek is merk ik het vanzelf

gewoon zonder dat ik het door heb en hij geeft geen fout meldingen of wat dan ook. zo maar ineens heb ik een zwart beeld en start hij de heleboel opnieuw op.

de computer is al uit voor ik het in de gaten heb dus.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat had ik ook soms.. Waarschijnlijk komt die door een paar verschillende dingen in het programma zelf.

1. Te veel bugs nog in het programma.. gebruik een oudere versie 1.8a8 had ik geloof ik en die werkte prima.

2. Te veel items in de download list.

3. instellingen van ontvangen en versturen te hoog te staan.. waar dat precies stond weet ik niet meer maar geloof onder connections, daar had ik 25 - 10 - 100 te staan voor het downloaden en uploaden had ik maar 2 open te staan.

Groetjes, Dj Viper

hee Dj Viper bedankt voor het advies, maar dan ff een andere vraag gebruik je nu de nieuwste dan en wat heb je nu met de instellingen gedaan, moet ik het veranderen naar wat je hebt opgeschreven of is dat wat je hebt fout gedaan???

misschien een stomme vraag maar moet nog veel leren heb pas sinds kort weer internet (na 5 jaar) dus sorry als het een stomme vraag is, maar ben er een beetje uit.

gr wizard

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ondertussen, heb ik geen shareaza meer... maar die instellingen gebruikte ik altijd.

Zit tegenwoordig op usenet servers...

Groetjes, Dj Viper

intussen heeft een goeie vriend van mij de computer nagekeken en kijkt hijook ff waarom shareaza niet werkt bij mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan