Shared folders/andere map weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jor112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Geachte lezer,

Ik kwam er tot mijn grote verbazing achter dat van mijn programma Limewire de gehele map My shared folders is verdwenen. Alle bestanden zijn weg, enkel de map is er nog. De bestanden die erin stonden zijn weg. Ik had mij erbij neergelegd dat het leeggehaald moest zijn door een of andere hacker, toen ik tot de ontdekking kwam dat ook een aparte map in dezelfde D-schijf, helemaal leeggehaald was.

Allereerst toen ik mijn pc opstartte en probeerde een lied te selecteren gaf de pc aan dat het lied niet gevonden kon worden op mijn pc. Ik ging naar de D-schijf, waar de limewire folder staat. Normaal gesproken staan er meer dan 30 mappen, nu hield het op nadat Limewire getoond was. Ik deed meteen een systeemherstel omdat er misschien nog wat te redden viel. Dat was het geval, de rest van de mappen kwam weer normaal op de d-schijf te staan (dit was allemaal onder programma files) en behalve de inhoud van limewire en mijn aparte map (waar ik 1 soort muziek, lievelingsmuziek in bijhield) was verder alles normaal.

Het frappante is, dat ik in het verleden gebruik heb gemaakt van Ares én van Kazaa Lite. Deze mappen zijn NIET leeggehaald. Dit vond ik erg vreemd en het gaf mij sterk het vermoeden dat er iets intern fout is gegaan in de computer. Het programma Limewire is van de harde schijf af, dus gewoon weg, in rook opgegaan, evenals de shared folder en de gehele map met mijn lievelingsmuziek (waar ik overigens alles van gedownload heb van uploadsites en ontvangen van mensen op MSN, dus dit heeft NIKS te maken met mijn Limewire map).
Ik hoop met heel mijn hart dat iemand hier raad op weet, in elk geval weet hoe het komt. Ik ben zeer gehecht aan mijn muziek en luisterde meer dan 2 uur per dag. Het gaat hier om ruim 2,5 GIG aan muziek.

ps: De map Mijn Ontvangen bestanden op de C-schijf bestaat nog wel, deze liedjes kan ik ook gewoon afspelen net als de liedjes uit de shared folder van Kazaa en Ares

Bij voorbaat dankend,

Jor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan