Shared videokaart vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RadiusNL

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
9
hallo mensen ik heb een vraag,
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe laptop gekocht alleen er zit een shared video kaart in. ik heb de hele bios al door zocht maar kan nergens de functie vinden waarmee het zou moeten kunnen terwijl ik het bij andere laptops wel al eens heb gedaan.

nu is mijn vraag kan het op een andere manier mijn videokaart geheugen uitbreiden of is de bios de enkelijke mogelijkheid. dan zou ik waarschijnlijk een bios upgrade moeten doen maar daar zie ik het liefst van af.

wat is nu aan te raden en wat zijn mijn keuzes.

mijn specificaties van mijn laptop zijn:
HP 6715b
amd 64 x2 1.8ghz TL58
120 gb hdd
1 gb ram met 1 gb ram later bij gezet snelheid 667mhz
videokaart: ATI Radeon x1200 series (x1250) heb hem nu op 128 mb staan maar hij moet tot 512 mb kunnen.

al vast bedank voor je reactie
 
niemand die het andwoord weet :(:(


hallo mensen ik heb een vraag,
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe laptop gekocht alleen er zit een shared video kaart in. ik heb de hele bios al door zocht maar kan nergens de functie vinden waarmee het zou moeten kunnen terwijl ik het bij andere laptops wel al eens heb gedaan.

nu is mijn vraag kan het op een andere manier mijn videokaart geheugen uitbreiden of is de bios de enkelijke mogelijkheid. dan zou ik waarschijnlijk een bios upgrade moeten doen maar daar zie ik het liefst van af.

wat is nu aan te raden en wat zijn mijn keuzes.

mijn specificaties van mijn laptop zijn:
HP 6715b
amd 64 x2 1.8ghz TL58
120 gb hdd
1 gb ram met 1 gb ram later bij gezet snelheid 667mhz
videokaart: ATI Radeon x1200 series (x1250) heb hem nu op 128 mb staan maar hij moet tot 512 mb kunnen.

al vast bedank voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan