Hallo iedereen, ik heb een - hopelijk klein - probleempje: wanneer ik via het configuratiescherm op software klik vind ik daar een item genaamd ´sharelns´. Ik weet niet waar het voor dient of wat het doet, maar wat vervelender is, je kunt het ook niet verwijderen. Voordat ik deze vraag postte natuurlijk eerst even via google op zoek gegaan naar info, maar het enige enigszins relevante resultaat was te vinden op de site van HelpMij, alleen had deze gebruiker in zijn/haar vraag wel de term sharelns gebezigd maar werd daar in het antwoord niet verder op ingegaan (even grof gezegd dan hè).
Gisteren uren bezig geweest met Registry Medic om m´n register op te schonen, en meerdere scans (ook in veilge modus, ook met systeemherstel uitgeschakeld) maar dit ´ding´ trekt zich van dat alles dus niets aan!
Wat te doen jongens en meisjes??? Ik hoop dat iemand me wat wijzer kan maken!
Alvast bedankt in ieder geval, groeten, Bart
Gisteren uren bezig geweest met Registry Medic om m´n register op te schonen, en meerdere scans (ook in veilge modus, ook met systeemherstel uitgeschakeld) maar dit ´ding´ trekt zich van dat alles dus niets aan!
Wat te doen jongens en meisjes??? Ik hoop dat iemand me wat wijzer kan maken!
Alvast bedankt in ieder geval, groeten, Bart