Hoi,
Ik weet niet of ik deze vraag in het juiste forumgroep heb geplaatst.
Indien niet misschien dat de beheerder deze vraag dan kan verplaatsen.
De bedoeling is om een SharePoint site aan te maken waar gebruikers gegevens kunnen invullen.
Als SharePoint is programma SharePoint Foundation.
En dan de designer is SharePoint Designer 2013.
En deze gegevens in Access 2013 tabellen worden opgeslagen.
Naderhand is het makkelijker om rapporten, query's ed aan te maken voor andere doeleinden. (In Access)
Is dit mogelijk ?
Weet iemand waar ik meer info & handleiding kan vinden ?
Want zoeken op internet geeft honderden resultaten maar in diverse software versies zodat ik de "bomen en het bos niet meer zie"
Ondertussen heb ik een Access tabel kunnen 'Tonen' op de SharePoint maar wanneer ik een wijziging (data aanpas) ingeef, op de SharePoint, wordt deze aanpassing niet uitgevoerd in de Access tabel.
De bedoeling is bi-directioneel te werken. Nl wanneer er nieuwe records worden toegevoegd in de Access tabel, en een refresh op SharePoint, dan moeten deze nieuwe records zichtbaar worden.
Als ik gegevens wijzig op de SharePoint moet de Access tabel ook worden aangepast. En dat is nu niet zo.
Alvast bedankt.
Ik weet niet of ik deze vraag in het juiste forumgroep heb geplaatst.
Indien niet misschien dat de beheerder deze vraag dan kan verplaatsen.
De bedoeling is om een SharePoint site aan te maken waar gebruikers gegevens kunnen invullen.
Als SharePoint is programma SharePoint Foundation.
En dan de designer is SharePoint Designer 2013.
En deze gegevens in Access 2013 tabellen worden opgeslagen.
Naderhand is het makkelijker om rapporten, query's ed aan te maken voor andere doeleinden. (In Access)
Is dit mogelijk ?
Weet iemand waar ik meer info & handleiding kan vinden ?
Want zoeken op internet geeft honderden resultaten maar in diverse software versies zodat ik de "bomen en het bos niet meer zie"

Ondertussen heb ik een Access tabel kunnen 'Tonen' op de SharePoint maar wanneer ik een wijziging (data aanpas) ingeef, op de SharePoint, wordt deze aanpassing niet uitgevoerd in de Access tabel.
De bedoeling is bi-directioneel te werken. Nl wanneer er nieuwe records worden toegevoegd in de Access tabel, en een refresh op SharePoint, dan moeten deze nieuwe records zichtbaar worden.
Als ik gegevens wijzig op de SharePoint moet de Access tabel ook worden aangepast. En dat is nu niet zo.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: