shareport probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pamaboef

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
Hallo,

sinds gisteren werkt mijn shareport ineens niet meer terwijl hij gewoon aanstond en er geen updates ofzo gedaan zijn.
De shareport gebruik ik om mijn externe HD via mijn router aan mijn laptop te koppelen. Door dit probleem kan ik dus niet meer op mijn HD ( internet werkt wel gewoon ).

Ik heb shareport al een keer of 3 verwijderd via windows en via de uninstall en daarna opnieuw geinstalleerd maar het mag niet baten. Ik heb mijn HD nu rechtstreeks op de laptop aangesloten en dan werkt mijn HD gewoon maar als ik mijn HD loskoppel, dan zegt shareport dat ie de HD gevonden heeft maar dat kan helemaal niet omdat deze los gekoppeld is.

Kent iemand dit probleem en belangrijker : heeft er iemand een oplossing ???

ps : ik heb de firmware nagekeken en het systeem zegt dat de nieuwste firmware erop staat.

Verschijnt er een foutmelding?

Verschijnt er een foutmelding?

nee, helemaal niks.

Hij maakt zelfs het geluidje dat er iets is aangekoppeld terwijl er niks is aangekoppeld. Als ik het "spook " apparaat wil loskoppelen van shareport, slaat shareport ook nog eens vast en is de enigste mogelijkheid om er iets mee te doen, opnieuw opstarten

Aangezien het opnieuw installeren van Sharepoint geen oplossing biedt: kun je systeemherstel doen?

Hallo,

Daar ben ik weer. Ondanks verschillende pogingen om een systeem herstel te doen werkt shareport nog steeds niet.
Ik heb de firmwares van de router en shareport vernieuwd, alles al eens eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd maar des ondanks alles wordt er nog steeds geen USB apparaat gevonden die op de DLink zitten. Ik heb ook al vanalles met de firewall geprobeerd, uitzetten, een poort veranderd maar niets helpt.

Kan het eventueel zijn dat ik shareport opnieuw moet installeren terwijl de DLink via een kabel verbonden is met de laptop ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan