Sharkoon Skiller problemen (met coating wel te verstaan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormbreaker

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
De coating (of verf hoe je dat ook mag noemen) van de toetsen van mijn 3,5 maand oude Sharkoon Skiller gaan langzaam weg, zo is 1/4 van de letter A al verdwenen en begint de aantasting ook al bij de letter S en D. Het lijkt er ook op dat het zwarte laagje op de toetsen langzaam grijzer begint te worden.

Misschien gek maar ik gebruik mijn toetsenbord naar mijn weten gewoon normaal, het vorige toetsenbord dat ik bij mijn oude computer had begon pas na 1,5 tot 2 jaar lichte tekenen van slijtage te vertonen. Ik vind het hier wel erg snel gaan. Aangezien ik de laatste tijd weinig tijd had en ook nog ziek ben geworden (gelukkig nu weer aan de betere hand) had ik geen tijd om terug te gaan naar Alternate waarbij ik hem gekocht heb.
Is het toch verstandig terug te gaan? Alternate is de laatste keren dat ik service nodig had altijd erg ruimhartig geweest, als ik geld terug kan krijgen kies ik voor die optie. Dan ga ik natuurlijk wel een toetsenbord kopen die beter te boek staat want misschien is dit een fabricagefout of kwaliteitsprobleem dat bij meerdere Skillers voorkomt.

Hoi,

Als eerste beterschap, en ja terug naar Alternate lijkt mij het meest voor de hand legende en kijken voor geld terug of gelijk een ander merk toetsenbord nemen.

Dat is ook een leuk toetsenbord maar wel erg gericht op COD en ik speel geen vechtgames. Maar wel een goede optie, voor weinig geld toch een goed product. Ik zal hem zeker overwegen.

Heb vanochtend mijn Sharkoon Skiller ingeruild (met iets bijbetalen) tegen een Logitech G105 Call of Duty, hopelijk slijt dit toetsenbord een stuk minder snel als de Skiller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan