shdoclc.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

eliannes

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Ik kan IE 5 niet meer gebruiken. Ik krijg iedere keer de foutmelding res://C:\windows\system\shdoclc.dll\dnserror\.htm.http://etc.
Ik weet niet hoe dit op te lossen. Het is een probleem van IE, want met netscape kan ik wel gewoon werken. Maar voor een aantal zaken gebruik ik IE (o.a. msm en kazaa werken nu niet meer)
Wie weet een oplossing??????

Staat proxyserver wellicht ingeschakeld? Extra\internet-opties\Laninstellingen.

Groetjes,
Bennie

Ik weet niet als bij IE 5 het mogelijkheid bestaat om herstel uit te voeren. Misschien is beschadigd. Als geen herstel mogelijkheid dan download van Microsoft IE 5.5 en de nodige Service Packs.
falco

Bedankt voor je reactie
Ik heb IE6.0 geinstalleerd, maar nog steeds is MSN niet te gebruiken. De melding over de shdoclc is weg, maar inloggen op msm lukt niet, krijg melding dat het wachtwoord niet goed is.
Kazaa werkt trouwens wel weer.

Welke Windows gebruik je? Met W95 werkt IE 6 niet goed. Ik ben niet echt weg van IE 6. Op beide Pc’s (W95 en ME) gebruik ik IE 5.5 met de SP2 erbij.
Soms raakt IE beschadigd. Hoe dat kan wet ik niet. Dan krijg je soms foutmeldingen.
Als je dan via Configuratie naar je software lijst gaat dan IE selecteren. Klik toevoegen/verwijderen. Hier krijg je de mogelijkheid om IE te herstellen. Meestaal werkt daarna weer goed.
Dat met inloggen op msn weet ik niet. Heb je ook een hotmail account? Werkt daar je wachtwoord wel?
falco

Ik gebruik windows 98 2e editie. Ik kom op dit moment gewoon niet op beveiligde sites. Ik heb er al een paar geprobeerd, maar het lukt niet.

Wat bedoel je met beveiligde sites?
Ik weet niet hoe je de IE hebt afgesteld maar er zijn sites dat geen toegang geven als je geen cookies accepteert. Dat is met Microsoft en dus ook bij MSN.
falco

Sites als bijvorbeeld internetbankieren of airmiles.nl. Ik krijg steeds de melding dat de pagina niet kan worden gevonden omdat de server niet beschikbaar is of het ligt aan de instellingen van IE. Maar daar heb ik niets aan veranderd

Ik was niet echt weg van IE6 maar dat wist je al. Ik hoop dat ze niet echt veel verschillen, ik bedoel 5.5 en 6.
Even tussen vraag: gebruik je geen andere programma dat beveiligd? O.a. cookies tegen houdt? Zo ja, welke?
Probeer te kijken hoe beveiligd werkt je IE.
Boven tabje EXTRA, daarna Internet opties.
Wat staat als je tabje BEVEILIGING klikt ?
Daarna kijk (klik) tabje INHOUD. Daar staat, als het goed is iets over: Internet restricties.
Als dat klopt dan moet daar iets staan over instellingen. Zo ja, laat me dat weten.

Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan