• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sheet kopieren, verwijzingen omzetten in waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost.van.Steeg

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Ik zou graag een sheet van mijn werboek willen versturen per mail. Echter bevat de sheet verwijzingen naar documenten die de ontvanger niet heeft. Graag zou ik willen dat de sheet dan eerst gekopieerd wordt naar een nieuwe werkmap waarbij de formules worden omgezet naar de waarden waar deze formules naar verwijzen.

Iemand enig idee ? BVD

Ooh, die had ik inderdaad ff verder door moeten doorlezen. Hier staat de oplossing inderdaad gegeven. Bedankt Wigi :thumb:

Graag gedaan Sjaak. LOL

Ben het geheel met je eens Joost:
als je Wigi zijn naam in de post ziet staan dan weet je dat de vraag efficient en juist beantwoord is.:D

Groet,
Ferenc

Ben het geheel met je eens Joost:
als je Wigi zijn naam in de post ziet staan dan weet je dat de vraag efficient en juist beantwoord is.:D

Ik doe mijn best, net zoals alle helpers hier hun best doen.

:D Haha, had het zelf niet eens door, maar mijn dank gaat natuurlijk ook naar jou uit Demeter. :thumb: !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan