shell.dll is kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
375
Ik kan een programma niet openen: melding dat shell.dll niet gevonden kan worden. Wat kan ik doen?
 
Om wat voor programma gaat het? heb je al geprobeerd het programma opnieuw te installeren?
 
ja, ook dan krijg ik dezelfde melding. Ook bij het verwijderen van de software krijg ik deze melding.
 
Ik heb even gezocht op mijn computer, en vond shell.dll
Het is een onderdeel van Microsoft Windows.

Zoek even naar dat bestand op je computer, misschien kun je het nog ergens vinden.
 
Ik heb een shell.dll van internet gedownload maar ik weet niet of ik dat zomaar mag uitpakken....
 
je kunt het proberen uit te pakken in dezelfde directory als het programma. Dan doe je Windows zelf geen schade volgens mij als het het verkeerde bestand is
 
Ik krijg een melding bij het openen dat het schadelijke gevolgen voor mijn systeem zou kunnen hebben..... toch doen?
 
Hmm ik zou het niet weten eigelijk, het is wel zo dat shell.dll een belangrijk onderdeel is van windows... Even niet uitpakken dat bestandje.

Misschien moet je even wachten op reacties van anderen. Ik denk zelf dat het gaat om een defecte Windows instalatie. Doet dat programma altijd al zo of is dat sinds kort gebeurd ofzo?
 
Ik ben bang dat ik het bestand per ongeluk samen met een virus heb weggegooid... Doe ik dus niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan