shellmanager van nero 7 is missing of....

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginoosterhaus

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
hallo mensen,ik heb nero 7 en die heeft het altijd goed gedaan,maar ik kan hem niet meer opstarten.nu heb ik geprobeerd hem te verwijderen maar op een gegeven moment geeft ie aan:shellmanager file is missing or corrupt. iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? kan hem namelijk ook niet verwijderen. dus kan er niets mee. ik hoor het graag. groeten gino

Installeer hem eerst overnieuw,dan via Software weer verwijderen,en dan er achteraan CCleaner er overheen laten gaan

ginoosterhaus zei:
hallo mensen,ik heb nero 7 en die heeft het altijd goed gedaan,maar ik kan hem niet meer opstarten.nu heb ik geprobeerd hem te verwijderen maar op een gegeven moment geeft ie aan:shellmanager file is missing or corrupt. iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? kan hem namelijk ook niet verwijderen. dus kan er niets mee. ik hoor het graag. groeten gino

Hallo, ik heb het zelfde probleem,is het jou gelukt? en mag ik dan weten hoe je het hebt opgelost! gr j.h

ik heb een vraag over het installeren van Nero 7, nadat ik nero heb gedeinstalleerd,lukt het mij niet om hem opnieuw te installeren,hij geeft een venster met Shell manager,database is missing of corrupt,ik heb alles verwijdert van nero maar het lukt me niet. a.u.b. wie helpt me,alvast bedankt. J.H

Hey,

Ik heb em zojuist verwijderd met deze link:

ftp://ftp9.nero.com/attach/General-CleanTool.zip (Kopieer deze link in je adres balk, vervolgens op uitpakken. Dan geeft tie aan of nero 7 verwijderd moet worden... en weg is
dat probleem.

GREETZ & succes

Blijf je bezig oude topics omhoog te schoppen???

Dit soort antwoorden krijg je, als je alleen maar goed probeert te doen, maar geeft nix hoor.. jij zal al de kenneis en vaardigheden bezitten, maar ik ben aardig geholpen met deze link en er zijn vast meer mensen die af en toe bovenaan de regel informatie kunnen lezen!

Dus hou voortaan je negatieve feedback lekker voor je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan