ShipSimulator Extreme

Status
Niet open voor verdere reacties.

JANVLAAR

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2010
Berichten
19
Van de week het spel gekocht Ship Simulator Extreme.
Alles is goed geinstalleerd maar het spel werkt niet optimaal!
Schepen varen schokkend en veel te langzaam, terwijl de vorige uitgave ShipSimulator 8 perfect werkte.

Volgens mij heeft dit te maken met de videokaart?
Ik heb nu in mijn PC een Ati Radion N 6200 Asus kaart zitten.
Moet ik deze nu gaan vervangen, of is het mogelijk deze aan te passen?

Ik zie uw reactie tegemoet.

Bijvoorbaat dank.
 
Goedemiddag,

Ik kijk net op de systeem eisen van het spel en zie dat de het vanaf 8800 gt en de 4850 gespeeld kan worden dus ja denk inderdaad dat je wat te kort komt.
Maar ik weet niet ik heb het spel ook, maar ik ben geschrokken het lijkt net of hij niet af is way punt (of zoiets)niet aangegeven kan je zelf maken maar verdwijnen ook weer wordt slecht richting van varen aangegeven waar je heen moet nee ik speel de 2008 versie maar weer.
 
Laatst bewerkt:
heb je ook nog wat meer specificaties van je systeem want zo kan ik het erg moeilijk beoordelen of je systeem het wel of niet kan
 
Modag,

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb net dit programma bij mijn buurman geinstalleerd op zijn laptop en daar werkt het prima.
Deze laptop is gloedje nieuw, en was niet goedkoop, dus heb ik het vermoeden dat ook de grafische kaart ruim voldoende is.

Vindt het toch jammer van de uitgave hé.

Maar ik lees dat je er ook nier erg blij mee bent.

Ik wacht nog even op eventuele andere reacties.

Nogmaals dank!

Jan Vlaar
 
Hoi,

Zoals dennisdennis12 al vroeg hoe ziet de rest van je hardware eruit want als ik je nu begrijp denk je dat de 6200 voldoende is of bedoel je de kaart van je buurmans notebook.
 
Dank voor uw reactie allemaal,

Mijn PC heeft als besturing Windows XP.
De grafische kaart is een Asus N 6200 kaart, waarmee ik het spel van 2008 goed kon spelen.
Voor de rest werkt de PC prima en zijn er geen storingen.

Groeten.
 
Ik heb mijn PC laten controleren en nu is gebleken dat de grafischekaart niet toereikend gebleken is om dit spel goed te kunnen spelen.
Ook het plaatsen van een nieuwe grafische kaart is mij ontraden omdat dan ook de voeding aangepast moet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan