shockwave player bij Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo,

Ik krijg bij Google Chrome steeds de melding dat mijn shockwave flash player is gecrasht en dan loopt alles vast. Wie kan mij helpen?

Gr. Ria Faasse

Hallo riafaasse :thumb:
Over die probleem ik kom deze tips tegen misschien heb je wat ? als je niet Engl. goed begrijpt je weet dat je die gehele pagina via online vertaler in NL omzetten kan ..Ik gebruik geen Chrome en flash player-chrome/- probleemen zijn mij onbekend enz..
http://www.howtogeek.com/103292/how-to-fix-shockwave-flash-crashes-in-google-chrome/
P.S. vanochtend toen ik PC aanzette kreeg ik nieuwe update van FlashPlayer ( ik gebruik IE 9 ! ) en...is het dat bij jou ook misschien een oplossing ?....FLPlayer updaten ??:(

Laatst bewerkt:
In chrome zit dat allemaal al in de browser ingebakken en kun je niks updaten. Zelf heb ik ook gemerkt dat shockwave in chrome regelmatig crashed. Is lang niet zo stabiel als Shockwave in Firefox. Helaas nog geen oplossing gevonden

In ieder geval bedankt voor de moeite om te antwoorden. Heb chrome verwijderd, want is geen werken op deze manier, Gr. Ria Faasse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan