shockwave

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
beste helpmij forum ik heb een vraag.
mijn schockwave doet het niet ook, als ik het wil downloaden op http://www.adobe.com/shockwave/download/ ze zeggen Read and click through the dialog boxes that appear. Als ik op instal now druk gebeurt er niks het is heel vervelend want ik kan veel spellen niet spelen.
Kunnen jullie mij helpen?

Als je op Download Now klikt, dan komt er waarschijnlijk een scherm waar ze je vragen of je het wilt opslaan/openen. Kies hier voor opslaan. Ga naar de plek waar je het bestandje hebt gedownload en open het ( het .exe bestand ) dan kom je in de installatie van Shockwave.

Als je dat hele scherm niet krijgt, en je gebruikt Internet Explorer, moet je even kijken onder de '' intyp-bar'' bovenaan en kijken of daar een gele balk staat, zo ja moet je daar even op klikken en de download toestaan.

En welke browser gebruik je?

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helmpij.nl, sertide

Heb je het probleem nog steeds?

schockwave

ja,erg gebeurt niks ik zie inplaats van download now een wit scherm met wat ruimte figuuren en hoe kun je je internet browser zien?

Laatst bewerkt:
Je internetbrowser: Als jij naar internet wil, klik jij dan op Internet Explorer met een blauwe hoofdletter E? Ik denk dat jij Internet Explorer gebruikt.

EDIT: Ik heb het je even makkelijk gemaakt:

Klik hier en de download van Shockwave zal starten, nu komt er dus een scherm van Opslaan of Openen, hier kan je gewoon voor Openen kiezen.
De installatie van Shockwave zal starten en doe de installatie dan.
Zorg wel dat je browser is afgesloten.

Laatst bewerkt:
het werkt niet

ik klik op klik hier dat doe ik hij instaleer en dan stuurt hij je door naar de site er staat dan Als u de Adobe Shockwave Player film hieronder ziet spelen, is de installatie met succes voltooid. Met een 56k modem duurt de installatie ongeveer 10 minuten.

Opmerking: Als uw browser een "Beveiligingswaarschuwing" geeft, dient u op "Ja"te klikken om de player te installeren. Zie het voorbeeld onder de installatiefilm. er gebeurt weer niks help me plz:( :( :( :( :( :( :( :( :( :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :eek: :eek: :eek: :eek:

het wekt niet

als ik op kilk hier druk installeeerd hij maar hij stuurt mij naar de site er staat dan Als u de Adobe Shockwave Player film hieronder ziet spelen, is de installatie met succes voltooid. Met een 56k modem duurt de installatie ongeveer 10 minuten.

Opmerking: Als uw browser een "Beveiligingswaarschuwing" geeft, dient u op "Ja"te klikken om de player te installeren. Zie het voorbeeld onder de installatiefilm.
er gebeurt helemaal niks inplaats waar de filmpje zou afspelen er staat dan een paar ruimte figuren help me plz:shocked: :shocked: :( :(

Krijg je een waarschuwing in beeld of is er nog een gele balk aan de bovenkant als je op de site van Shockwave bent?

En kijk nu eens of een van die spelletjes die Shockwave nodig hebben het nu doen?

Wat ik verder nog kan zeggen:

1) Ga in je internetprogramma ( waarschijnlijk Internet Explorer ) naar Extra --> Internet-opties --> en klik daar op Cookies verwijderen en daarna op Bestanden verwijderen en zet een vinkje bij '' Ook alle ofline-items verwijderen ''

2) Als die spelletjes het nu nog niet doen, probeer dan de player opnieuw te installeren.

nee er gebeurt niks jij zegt ook dat er een balkje van pop up blokker is nee ik heb pop ups toegestaan er komt gewoon geen gebeure waar je op install kan kilkken er komt gewoon wat vage ruimte figuurtjes in de hoek en als je me vertelt hoe ik een schreenshot kan maken dan kan ik hem er wel neerzetten

nee er gebeurt niks jij zegt ook dat er een balkje van pop up blokker is nee ik heb pop ups toegestaan er komt gewoon geen gebeure waar je op install kan kilkken er komt gewoon wat vage ruimte figuurtjes in de hoek en als je me vertelt hoe ik een schreenshot kan maken dan kan ik hem er wel neerzetten
Sherwood.htm

Dus de spelletjes doen het nog steeds niet?
Meestal als je probeert een spelletje te spelen waarvoor je Shockwave nodig hebt, kan je het direct downloaden. Probeer het zo ees een keer.
En als dat niet werkt, probeer dan een keer naar de site van Shockwave te gaan met een andere browser, dus een ander internetprogramma. Probeer het ees een keer met Firefox of Opera.

het werkt dankje voor mijn probleem gtz seretide:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Dan zal ik hem wel op opgelost zetten (mag je voortaan zelf doen door te klikken op: vraag is opgelost in de rechteronderhoek)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan