Shoot Many Robots (hoe verder dan eerste 3 levels te komen?);

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
wat een gave side scroller schooter is dit toch, heb m vanochten geinstalled en kan er maar niet meer stoppen.
gewoon lekker stomzinnig golven van robots wegknallen, heerlijk!!

maar, nu mijn vraag, (speel t SP, geen co op of wat dan ook!)
ik heb de eerste 3 levels doorlopen, of eigenlijk level 1 en 3, 2 is een soort van heel kort level waar je je zolang mogelijk moet staande houden.
om verder dan level 3 te komen moet je in de eerste 3 levels een bepaald aantal punten (sterren) halen.
en hoemeer brokken je pakt van de kapotte robots (moeren of bouten) hoe meer sterren je hebt.
heb de 3 levels wel tesamen 9 keer gespeeld maar ik krijg die sterren meter gewoon niet gevuld, en ik ben er 100% zeker van dat ik
ALLE moeren heb opgepakt. dus, hoe krijg ik nu meer moeren of, hoe krijg ik die sterren meter anders gevuld?
las wel dat de robots steeds meer moeren afgeven naar gelang t spel vordert, maar kan me niet voorstellen dat ik deze eerste 3 levels nog
veel vaker moet spelen om door te mogen gaan, heb dat al de hele middag zitten doen nml.

wie weet t antwoord, werd op youtube ook niet veel weizer van walktrhough movies etc.

Leon

Hahaha is het een leuk spel want je had gereageerd op mijn topic is deze goed voor mn pc?

ik heb even antwoord gegeven op je vraag in die topic van jou waar in op antwoorde eerder,
anders word t zo'n verwarrende topic hier, dus lees even daar mijn antwoord Djoencool.

Leon

ik heb t antwoord gevonden, nogal dom van mij dat ik het niet direct doorhad, maar de manier waarop je
leves kiest is gewoon even wennen, anders dan anders.
want na die 3 levels die je een rode lijn lopen naar de volgende levels, maar niet hoe je daar moet komen.
t antwoord is dus dat je terug moet naar het menu, en dan weer naar de landkaart, en DAAR moet je dan
een nieuw collectie van 3 levels kiezen.

heb de game nu bijna uit, en het is echt erg leuk, alleen jammer dat niet elk level uniek is maar een copy
van eerdere levels, er zijn dan enkel meer en of andere vijanden.

dus, heb antwoord zelf gegeven en zal daarom deze topic sluiten.

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan