shothotel/youtube doet schokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoencool

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Hoi Ik speel al een tijdje shothotel (een soort habbo).
Dat speelde ik altijd op de laptop van mn oppas.
Maar nu wil ik het spelen op mijn laptop maar is hij heel schokkerig en langzaam
het zelfde probleeem heb ik ook met youtube en het draait allemaal op flash player
heeft iemand dit probleem ook gehad of weet hij de oplossing dan ben ik harstikke blij
Groetten Djoencool :cool:

zal een verschil in de hard ware zijn ,
dat jou pc van mindere kwaliteit is
vga kaart misschien??????????

Kan ook zijn dat de oppas geen videokaart-driver heeft geïnstalleerd die specifiek bedoeld is voor de grafische kaart in de laptop.
Het hoeft dus niet te zijn dat de videokaart zelf 'te zwak' is voor habbo/youtube.

Kun je nakijken in Apparaatbeheer: [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
Klik Beeldschermadapters open.
Kijk wat er staat. Staat er iets van Standaard VGA adapter of zoiets (dus niet een merk + type videokaart), dan kan dit aan de hand zijn.
Je zult dan een videokaart driver moeten gaan installeren. Welke de goede is is afhankelijk van het merk + type laptop, want elk laptoptype kan een andere videokaart hebben.

Tijs.

Bij mijn oppas doet hij het wel maar bij MIJ niet dus moet ik nou instaleren of zij?
Kan ook zijn dat de oppas geen videokaart-driver heeft geïnstalleerd die specifiek bedoeld is voor de grafische kaart in de laptop.
Het hoeft dus niet te zijn dat de videokaart zelf 'te zwak' is voor habbo/youtube.

Kun je nakijken in Apparaatbeheer: [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
Klik Beeldschermadapters open.
Kijk wat er staat. Staat er iets van Standaard VGA adapter of zoiets (dus niet een merk + type videokaart), dan kan dit aan de hand zijn.
Je zult dan een videokaart driver moeten gaan installeren. Welke de goede is is afhankelijk van het merk + type laptop, want elk laptoptype kan een andere videokaart hebben.

Tijs.

Dat moet je in overleg met je oppas regelen, natuurlijk.

Tijs.

Het is haar computer, dus als zij niet wil dat je eraan klungelt, dan houd het op he.
Verder heb je nog helemaal niet op de tips gereageerd: Wat staat er bij Beeldschermadapters in Apparaatbeheer?

Tijs.

Ik herhaal het nog maar even:
Wat staat er bij Beeldschermadapters in Apparaatbeheer?

Tijs.

a Ik herhaal Het is MIJN laptop ik speelde het eerst op haar laptop nu heb ik een EIGEN
en B bij Beeldschermadapters staat MOBILITY RADEON 9000(met hoofdletters)
Ik herhaal het nog maar even:
Wat staat er bij Beeldschermadapters in Apparaatbeheer?

Tijs.

Ah.. ok, misverstand over wiens laptop het nu is is nu opgelost.
Er is dus een driver voor de grafische chip geïnstalleerd op jouw laptop, maar blijkbaar toch nog problemen.
Probeer eens het hulpprogramma op de volgende link: hier

Tijs.

Wat moet ik doen als ik het heb
Er is dus een driver voor de grafische chip geïnstalleerd op jouw laptop, maar blijkbaar toch nog problemen.

Tijs.

Je moet dat programma van 750 KB downloaden en draaien op je laptop.
Als het goed is krijg je meteen advies (en links ook) naar evt. betere (grafische) drivers voor je laptop.

Tijs.

hij zecht we are unable to find yourproduct or os

Tijs.

Dan moet die laptop wel heel oud zijn, krijg ik het idee(?)
Kijk eens of de standaard AMD/ATI Catalyst drivers wel kunnen op jouw laptop.
Als ik ervan uit mag gaan dat je Vista of Windows 7 op je laptop hebt:
Voor Vista/Windows 7 32-bits: link
Download en draai het hulpprogramma wat daar staat.
Voor Vista/Windows 7 64-bits: link

Tijs.

ik heb een xp en zo'n 5 tot 10 jaar ja
Dan moet die laptop wel heel oud zijn, krijg ik het idee(?)
Kijk eens of de standaard AMD/ATI Catalyst drivers wel kunnen op jouw laptop.
Als ik ervan uit mag gaan dat je Vista of Windows 7 op je laptop hebt:
Voor Vista/Windows 7 32-bits: link
Voor Vista/Windows 7 64-bits: link

Tijs.

Drivers zijn hier te vinden.
Laatste grafische driver bij Dell is van 2005 (!), namelijk deze
Ik verwacht daar niet veel winst van, maar je kunt het proberen.

Als je verder het idee hebt dat de snelheid van (bedraad/draadloos) Internet vanaf die laptop in orde is, dan weet ik dus (behalve misschien die driver van hierboven) geen mogelijkheid je probleem te verhelpen. In dat geval verwacht ik namelijk dat je laptop niet krachtig genoeg is of te weinig intern geheugen heeft etc.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan