Shoutcast

Status
Niet open voor verdere reacties.

hetwillem

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Dag allemaal,

Ik ben bezig met een webbased applicatie die het mogelijk maakt om radiostations af te spelen, ik wil de streams ophalen door middel van de Shoutcast API, hierin staan 32.000 radiostations.

Maar om toegang te krijgen tot die API heb je (geloof ik) een DevID nodig.. iemand hier ervaring mee? heb een account aangemaakt en gemaild maar nog geen succes helaas.

zodra ik de API heb zal ik dit werk gaan outsourcen aan een programmeur, dus erg technisch zal ik er zelf ook niet op in gaan.

Tips op of aanmerkingen zijn altijd welkom, het belangrijkste is voor mij nu. Hoe kom ik aan die shoutcast API?

Met Vriendelijk groet,

Hetwillem:)

bedankt voor de snelle reactie,

Ja ik heb via die site een AOL account aangemaakt, en het mail adres dat er staat weergegeven op die site een emailtje gestuurd. helaas nog geen reactie.

in mijn profiel op die site, staat al gelijk deze melding weergeven:
You have reached the maximum number of devIds allowed.
Dus ben benieuwd of het gaat lukken..

het lijkt erop dat je aanvraag eerst geaccepteerd moet worden voor je een key krijgt...
die staat nu op "0" ,daarom is het maximum bereikt

even een snelle vertaling van de site:

u bent verplicht om de nodige informatie te geven over uw product waarin u van plan bent om SHOUTcast Radio API's te integreren en de SHOUTcast Radio API licentieovereenkomst te accepteren voordat u een aanvraag voor een key doet.

dit is nog niet gebeurd toch?

ik denk dat je even geduld moet hebben voor ze reageren...tis nog vroeg in america :-)

bedankt voor je tijd!
Ja ik zat ook al in die richting te denken, maar het is toch een vrij onduidelijk zooitje daar. de tijd zal het leren in iedergeval. Zodra er reactie is zal ik het meededelen.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan