vacances2000
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2013
Beste,
Ik heb denk ik een klein probleembje met m'n CSS want de html werkt op zich prima. De verschillende layers tours, vluchten, autohuur, hotel komen naast elkaar rechts onderaan te voorschijn afhankelijk van welke link je klikt. Dit is mijn html:
Dit is m'n css code:
Ziet iemand wat het probleem zou kunnen zijn??? Ik heb met van alles en nog wat geprobeerd maar daar veranderd niets mee..
Pls help.
Dank
Jonathan
Ik heb denk ik een klein probleembje met m'n CSS want de html werkt op zich prima. De verschillende layers tours, vluchten, autohuur, hotel komen naast elkaar rechts onderaan te voorschijn afhankelijk van welke link je klikt. Dit is mijn html:
HTML:
<div id="container" class="container">
<div id="central-text" class="central-text">
<div id="menu" class="menu">
<ul>
<li><a href="#" onclick="MM_showHideLayers('tour-search','','show','carrental-search','','hide','hotel-search','','hide','flight-search','','hide')">Tours</a></li>
<li><a href="#" onclick="MM_showHideLayers('tour-search','','hide','carrental-search','','show','hotel-search','','hide','flight-search','','hide')">Rent an affordable cheap car</a></li>
<li><a href="#" onclick="MM_showHideLayers('tour-search','','hide','carrental-search','','hide','hotel-search','','show','flight-search','','hide')">Book a Hotel</a></li>
<li><a href="#" onclick="MM_showHideLayers('tour-search','','hide','carrental-search','','hide','hotel-search','','hide','flight-search','','show')">Flight Search</a></li>
</ul>
</div>
<div>
<div id="tour-search" class="tour-search" onclick="show"><iframe src="#" height="1000" width="1015" frameborder="0"></iframe></div>
<div id="carrental-search" class="carrental-search" onclick="show">Car Rental</div>
<div id="hotel-search" class="hotel-search">hotel search</div>
<div id="flight-search" class="flight-search">Flight Search</div>
</div>
</div>
</div>
Dit is m'n css code:
HTML:
/* Main content*/
#container{
position: relative;
margin-top: 20px;
margin-bottom: 20px;
height:auto;
width:auto;
clear: both;
}
#central-text{
text-align: left;
overflow: visible;
padding-left: 20px;
padding-right: 20px;
clear: inherit;
}
/*Search index*/
#menu-search{
}
#tour-search{
overflow: hidden;
float: right;
margin-top:20px;
}
#carrental-search{
visibility: hidden;
}
#hotel-search{
}
#flight-search{
}
Ziet iemand wat het probleem zou kunnen zijn??? Ik heb met van alles en nog wat geprobeerd maar daar veranderd niets mee..
Pls help.
Dank
Jonathan