• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Show/hide rows middels drop down list

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timleenders

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
31
Ik wil graag via een drop down list (met hierin een aantal opties) bewerkstelligen dat, afhankelijk van de keuze die gemaakt wordt een aantal rijen getoond wordt en de rest wordt verborgen. Bijvoorbeeld:

Wanneer keuze in drop down list = B dan show row 7 t/m 15, wanneer keuze in drop down list = c dan show row 16 t/m 25, enz.

Op welke manier kan ik dit doen?

Alvast zeer bedankt!
 
Misschien door een macro op te nemen met die handeling en kijken wat dat oplevert.

Cobbe
 
Menubalk/data/filter/autofilter
 
Ik wil graag via een drop down list (met hierin een aantal opties) bewerkstelligen dat, afhankelijk van de keuze die gemaakt wordt een aantal rijen getoond wordt en de rest wordt verborgen. Bijvoorbeeld:

Wanneer keuze in drop down list = B dan show row 7 t/m 15, wanneer keuze in drop down list = c dan show row 16 t/m 25, enz.

Op welke manier kan ik dit doen?

Alvast zeer bedankt!

zie voorbeeld,

bedoel je zoiets.

gr eric
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xls
    40,5 KB · Weergaven: 64
Super!

Na het één en ander aanfgepast te hebben werkt het perfect!

Bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan