shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdmsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
hallo
mijn vraag gaat over shrink
als ik bij mijn swager een dvd met shrink bewerk om hem te branden vraagt het programma shrink na een backup te hebben gemaakt om een lege dvd om de backup te branden.
bij mij zet shrink de dvd in een map en ben ik verplicht om de backup via nero te branden.
mijn vraag is nu kan ik de instellingen van shrink zo aan passen dat shrink de dvd bij mij ook gelijk brand, ik heb zelf al bij de instellingen van shrink gekeken maar kan niets vinden ben ook bij nero op de site geweest maar hier praten ze er ook niet over terwijl op de site van shrink verwijzen ze naar nero.
kan iemand mij helpen om dit te veranderen.
bvd pdm
ps onze shrink en ons brandprogramma nero 6 zijn gelijk.

Voor zover ik weet gebruikt Shrink altijd een extern brandprogramma, dit zit niet in het programma zelf.

ja dat weet ik
shrink gebruik nero vanaf nr 6
maar mijn vraag is hoe moet ik nero instellen zodat wanneer ik met shrink een backup maak shrink zelf de vraag stelt dat hij gelijk mag gaan branden.
en dat ik niet meer naar nero hoef en daar mee moet gaan branden.
er zit dus volgens mij ergens een connectie tussen shrink en nero.

Ja je kunt shrink instellen dat het met nero gaat branden kwestie van de opties van het programma door te nemen

succes

oke maar ik ben maar een leek op computer gebied zo jij mij uit kunnen leggen waar en hoe dit moet.
bvd pdm

Shrink openen en dan id opties (preferences)

In het laatste scherm ,branden met nero aanvinken.

Groetjes

Het is de bedoeling dat je EERST een Nero-versie installeert die ook de nero burn plug-in installeert... (vanaf 6? dat kan)
en DAN DVD Shrink. Ik zou dus je nero er even terug opzetten. (je hebt het serienummer dus je kan niks kwijtraken) en daarna DVD Shrink, zodat deze tijdens de installatie de nero burn plug-in kan vinden.

James:)

oke ga ik proberen.
ga eerst shrink en nero verwijderen van mijn computer daarna eerst nero instaleren en dan shrink instaleren.

hallo ik heb gedaan wat er is voorgesteld.
ik heb nero verwijderd en shrink verwijderd toen weer eerst nero geinstaleerd en daarna weer shrink geinstaleerd en nu werkt het dus bij deze wil ik jullie bedanken voor het advies

pdm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan