SideBar (aan de bovenkant....)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cornelis96

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Beste Allemaal

Ik wil een programma maken die net als de menubalk of een sidebar altijd zichtbaar is...
en dat de de overige prog's zich aanpassen dat ze niet over mijn bar of proggramma heen gaan...

als er iemand is die dat weet
Dankjewel , Corné Oppelaar

Laatst bewerkt:
Als je nu de vraag in correct begrijpend Nederlands kunt formuleren kunnen we kijken of we je kunnen helpen.

Maakt niet uit hoor, alleen snap ik nog steeds niet precies wat de bedoeling is.

Probeer iets duidelijker te formulieren wat je bedoeld met je progs etc. of voeg eens schetsje toe van de bedoeling ofzo! Uiteraard zijn we hier om te helpen

Zie Foto.....
sidebar.bmp

Eerlijk gezegd kan ik daar nog niet uit opmaken wat je nou precies wilt bereiken

laat ik het heel makkelijk uitleggen ik wil gwoon een sidebar maken net als google sidebar....... makkelijk genoeg???

Laat de voorbeeld code eens zien die je hebt staan etc, vanaf daar kunnen we dan verder werken om het te laten werken zoals het moet.

ja maar voorbeeld code daar heb je nu totaal niks aan...
want ik weet niet de code die wil ik juist...

We zijn hier om te helpen, niet om complete pagina's code voor je te schrijven.

Zoals ik eerder vermelde.
Ga schetsen en een plan uitwerken wat je wilt.

Ga vanuit daar bedenken hoe je dit aan gaat pakken anders leer je er ook niets van.

En vooralsnog begrijp ik half niet wat je nou precies wilt want een sidebar is pas een sidebar als je hem zo noemt in dat geval kan ene blokje van 10 bij 5 pixels aan de zijkant geplaatst al een sidebar zijn.

De Oplossing....

ik bedoelde eigenlijk hoe zorg ik ervoor dat mijn form een sidebar wordt maar ik zit niet stil dus heb ik zelf het gevonden

csdoesshell3.jpg

dit was dus de bedoeling....

het is te vinden op... Codeproject...
Very Cool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan