Sidebar in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

cescho2002

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hoe het komt weet ik niet maar ik kan de sidebar niet meer openen.
Ik zie alles wel staan ion Program Files>Sidebar en als ik op het pictogram klik dan gebeurd er niets.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de sidebar weer kan activeren?

Welkom bij Helpmij.nl

In start> zoeken: 'sidebar' tikken en dan krijg je eigenschappen van windows sidebar te zien. Dan kun je klikken op sidebar starten als windows wordt gestart.

Laatst bewerkt:
Je kunt Windows Sidebar openen door op de knop Start te klikken, sidebar in het zoekvak te typen en op ENTER te drukken.

sidebar

dank voor snelle reactie, dat had ik ook al geprobeerd maar er gebeurd niets. Ik heb ook nog geprobeerd om eeb cadget te downloaden maar die gaf een installatie fout aan

heb je al herstart?

Of systeemherstel geprobeerd naar toen de sidebar nog wel werkte?

sidebar

systeemherstel ook al gedaan en ook diverse malen opnieuw opgestart. Nog steeds niets

De sidebar kan actief maar verborgen zijn. Je ziet hem dan in de systemtray...

controleer of je hem daar ziet (als je hem niet ziet ga dan nog eens bij de eigenschappen controleren of het icoontje ervan wel zichtbaar is).

Vervolgens kan je erop klikken en opties en instellingen aanpassen.

sidebar

oeps mijn engels is niet zo goed enik heb een nederlandse vista versie, als jet het over systemtray hebt waar moet in dan naar kijken in de nederlandse versie?

Klik op het < tekentje links naast je Windowsklokje rechtsonder op de Windows"balk".

Laatst bewerkt:
Ik bedoel dus het tekentje voor "Verborgen pictogrammen weergeven".

Tik anders in de Windows help (onder de startknop) eens:

verborgen pictogrammen weergeven

dan wordt een heleboel informatie weergegeven, lees dat eens door en kijk of je er dan uitkomt.

Niet in ZOEKEN maar in Windows "Help en ondersteuning" onder de startknop.

Oftewel, zie bijlage.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 31
siedebar

tekst daar wel gevonden maar het vreemde is dat er een pictogram van Bullguard voor staat, heb aangegeven zichtbaar maar er gebeurd niets

sidebar

Geeft niet hoor, zo'n ramp is het nu ook weer niet om geen sidebar te hebben. In ieder geval bedankt.

Probeer dit nog eens:

Doe je Vista dvd in de dvd speler, en typ bij Start > Uitvoeren: sfc /scannow (let op spatie).

Schakel anders die Bullguard (ik ken het progje niet) eens tijdelijk uit, maybe blokkeert die alles?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan