sidebar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
99
Hoi iedereen,
ik heb sinds een paar dagen een 19" inch scherm van asus en bij breedbeeld schermen is het veel handiger om de sidebar altijd op de voorgrond te laten staan, omdat anders internet pagina' s enzo helemaal worden uitgerekt. Maar nu staat mijn sidebar wel op de voorgrond maar valt het beeld weg achter de sidebar. Ik kan dus niet bij de minimaliseer en maximaliseer knoppen omdat die achter de sidebar staan. Is het je niet duidelijk zie dan de foto om te begrijpen wat ik bedoel.

Waar ligt dit aan en hoe kan je het anders instellen want het is heel irritant.

http://i39.tinypic.com/t71zjt.jpg
 
de resolutie van je scherm staat mischien verkeerd?

kun je niet de transparatie aanpassen van de side bar?

mvg,ericosman
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij niet, hij staat op 1440 x 900, dus ik zou niet weten wat ik dan verkeerd doe.
En de transparantie aanpassen kan voor zover ik weet niet maar dat zal weinig oplossen want de sidebar is al gewoon vast en op de voorgrond alleen vallen andere applicaties, sites, en alles weg achter de sidebar.
 
Misschien overbodige vraag, maar is de Internet Explorer wel gemaximaliseerd?
Anders kun je hem er namelijk wel 'onder' de sidebar schuiven.
 
ja, hij is gemaximailiseerd. Het is een best wel raar probleem ik kan er ook helemaal nergens wat over vinden op internet en heb het nog nooit eerder gezien.
 
Het doet precies wat het zegt. De sidebar wordt op de voorgrond geplaatst.
Het is hetzelfde als je een melding van iets krijgt op de voorgrond dan zie je een stukje van de achtergrond niet meer.
 
dat snap ik, maar dat was het probleem niet. Ik heb het inmiddels al opgeslost. Toch bedankt voor de reacties.
 
beetje dom van mij :eek: je moest gewoon rechtermusiknop op de sidebar doen en dan " extensies" aanklikken en dan " grootte van sidebar aanpassen" klikken, dat laatste klinkt eigenlijk niet logisch maar toch werkte het. Ik had alleen gekeken bij rechtermuisknop sidebar en dan eigenschappen. Dus wat heb ik hier uit geleerd; Eerst zelf goed zoeken!:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan