sidebar reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

baldy

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
115
Mijn zoon heeft een hp550 laptop met 2gb geheugen en vista home basic.
Na het opstarten blijft het gedeelte waar de sidebar moet komen zwart en de pictogram in de quicklaunce reageert nergens op. Ook als ik dan naar het netwerkcentrum wil reageert die ook niet. De spelletjes in de map ontspanning zoals `patience` reageert ook niet. Heel af en toe doen ze het wel? . Ik heb wel draadloos internet.
Wie kan mij helpen.
 
Heb je al gescand op virussen en spyware(zoja, welke programma's heb je gebruikt?)

& sinds wanneer is het probleem ontstaan of door wat?
systeemherstel al eens geprobeerd indien dat nog mogenlijk zou zijn?
 
3 dagen

mijn zoon heeft deze laptop pas 3 dagen
wij gebruiken avg virusscanner en zonealarm als firewall
ik kan het netwerkcentrum ook niet bereiken ik krijg als melding dat hij niet reageert!
 
Ik veronderstel dat je al deze problemen niet vanaf het begin had?

Ikzelf ben niet zo'n fan van zone alarm, avg vind ik wel zeer goed maar ik gebruik dan ook gewoon de firewall van avg, op het internet vind je namelijk nogal veel over zone alarm dat er problemen ontstaan omdat deze nogal veel blokkeert, soms dus wel teveel.

Maar aangezien je de laptop 3 dagen hebt kan je toch gewoon eens systeemherstel proberen?
 
systeem herstel werkt niet. ik heb gescaned met sfc/scannow in dos dan krijg ik de melding dat er systeembestanden beschadigd zijn die niet gerepareerd kunnen worden maar ik krijg het log bestand niet geopend
 
probleem opgelost
zonealarm eraf gehaald en hij doet het nu goed
JELPOT:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan