sidebar

Status
Niet open voor verdere reacties.

slets

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
Berichten
8
Mijn sidebar verscheen plots niet meer op mijn scherm niettemin in het configuratiesherm deze aangevinkt staat. Zinder enige aanwijsbare reden is deze sidebar weggebleven. raar hé? Weet iemand een oplossing?:rolleyes:
 
Gebeurt dan altijd of is het eenmalig. Komt de sidebar wel als je opnieuw opstart?

Ron
 
Neen, de sidebar werkte perfect, aangepast aan mijn persoonlijke instellingen. Ik sloot de Pc af en 's anderdaags was de sidebar plots riebedebie; om sedertdien niet meer terug te keren.
 
Klik eens op de knop Start, klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires en klik vervolgens op Windows Sidebar.
Je krijgt rechtsonder een ikoontje van de sidebar.
Klik hier eens met de rechtermuisklik op en kijk bij eigenschappen of aangevinkt staat dat deze moet starten als Windows gestart wordt.
 
Tja, je richtlijnen gevolgd maar er verschijnt dus rechts helemaal geen icoontje. Pc's hé grrrrr :evil: Nog suggesties?
In het configuratiescherm staat dit wel aangevinkt.
 
Maar krijg je de sidebar wel ergens op je scherm ?

Anders de volgende poging, Start en dan dit bij zoekopdrachten starten plakken;
"%ProgramFiles%\Windows Sidebar\sidebar.exe"
Klik daarboven bij programma's op de link die verschijnt
 
gevonden maar als ik er op klik gebeurt er niks; noppes, nada
 
zelfs als in in de root ga en de exe aanklik gebeurt er niks. Hopeloos gedoe
 
Als sidebar.exe niet meer werkt, is deze misschien om de een of ander reden beschadigd.

Probeer eens via systeemherstel naar een datum toen de sidebar nog wel werkte.
 
had ik ondertussen al gevonden. Thanx voor de info. Ik probeer. Ik moet enkel de datum van een systeemherstelpunt zoeken. tot ziens. Ik laat je weten alst opnieuw gaat. CU
 
sidebar gaat nog steeds niet, onbegrijpelijk maar thats life
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan