Sidebar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricown

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Berichten
38
Hee,

Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht, maar ik zou graag mjn side bar uit willen zetten. Nou weet ik wel hoe ik dat moet doen Eigenschappen->en dat dinge van opstarten uitvinken. Maar dat is het probleem ik kan hem uitvinken, en klik op toepassen maar zodra ik Windows opnieuw opstart opent die de sidebar weer.

Kan ik dit probleem oplossen?

Groetjes,

Ricown
 
start -> type in msconfig.exe -> Opstarten -> Sidebar uitvinken.

Ook even bij Services kijken of ie daar staat. Zo ja, even uitvinken.
 
Of heel simpel, zo. (Da's dus een rechtse muisklik op de sidebar en dan 'eigenschappen')
 

Bijlagen

  • sidebar.jpg
    sidebar.jpg
    98,8 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Of heel simpel, zo. (Da's dus een rechtse muisklik op de sidebar en dan 'eigenschappen')

Ja maar dat werkt juist niet, als ik dat doe dan start die weer automatisch op met windows =[
start -> type in msconfig.exe -> Opstarten -> Sidebar uitvinken.

Ook even bij Services kijken of ie daar staat. Zo ja, even uitvinken.
dat werkt helaas ook niet, de sidebar staat er ook niet bij =[

Kan ik er nog wat anders aan doen?
 
Laatst bewerkt:
Huh? Dan is er mogelijk wat anders aan de hand want een niet geplaatst vinkje zou zonder meer moeten leiden tot het niet automatisch opstarten. Daarnaast heb ik het donkerbruine vermoeden dat het vinkje 'onder de motorkap' doet wat Probleempjes 'boven de motorkap' voorstelt.
 
Huh? Dan is er mogelijk wat anders aan de hand want een niet geplaatst vinkje zou zonder meer moeten leiden tot het niet automatisch opstarten. Daarnaast heb ik het donkerbruine vermoeden dat het vinkje 'onder de motorkap' doet wat Probleempjes 'boven de motorkap' voorstelt.

Ok, maar kan ik hier dan nog wat aan doen?
 
Nu het in mijn ogen al niet meer logisch is wat er gebeurt zou je eens kunnen kijken of de tip van Probleempjes uit te voeren is, waarbij ik mij trouwens afvraag óf de sidebar daar wel in de opsomming genoemd wordt. Nee heb je..............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan