Siemens SL65 alleen wit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Mijn Siemens SL65 is gecrashed. Volgens de verkopers van verschillende telecom-winkels
is het de software en niet de batterij (wat ik eerst dacht). Mijn mobiel gaat wel aan maar er komt slechts een wit scherm in beeld. Het grootste probleem is dat al mijn contactpersonen (zowel Privé als werk) in het geheugen van deze mobiel staat en NIET op mijn SIM-kaart.
Wie kan mij hiermee helpen...SPOED

:(

misschien helpt het om met de meegeleverde software van je telefoon de programmas te installeren waarmee je je gegevens van de telefoon kan afhalen/exporteren naar je pc, deze geven ook vaak de opgelijkheid om je telefoonboek en sms-en te exporteren..

Groeten,
byb501

Titel aangepast "Help" zegt niets over je probleem.

Ondanks dat mijn mobiel niet helemaal opstart (behalve het witte scherm zonder ingelogd te hebben) herkende de pc het mobiele apparaat en opende zich het bestand "Data" via Siemens Device. er werden wel bestanden opgehaald waaronder de foto's die ik op de mobiel heb staan en gekopieerd heb naar de pc.
Maar waar staan mijn emailadressen en hoe kopieer ik die naar de pc om ze later weer importeren naar mijn nieuwe mobiel. Het zijn er ongeveer 100 stuks.
Het lukt mij nog niet.

:(

hoi,

ik weet het niet zeker, heb geen siemens maar ik heb gelezen op:

http://www.cnet.com.au/mobilephones/phones/0,239025953,240054382,00.htm

Other features of the SL65 include downloadable Java games, screensaver, picture phonebook, alarm, reminder list, countdown timer and calendar. It can also send SMS, MMS and e-mail (once your account is set up) and synchronise with Microsoft Outlook.

volgens mij betekend dat dat je met de meegeleverde software kan synchroniseren met outlook. als het net zo gaat als bij een pda kan je mail en adressen synchen met outlook, maar je moet dan wel de software hebben geinstalleerd.

de fotos die je al hebt staan waarschijnlijk op een sd kaartje en je pc ziet dat als een disk.

als dit het niet doet zou ik het ook niet weten en wordt hetr toch gewoon typen.

groeten
byb501

Proberen kan geen kwaad...toch!
Ik laat het je nog weten. Maar zover bedankt.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan