Signaalsterkte uitstekend - geen bereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

chupp

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2011
Hallo

Eind januari heb ik een laptop gekocht. Heel blij mee en de eerste week probleemloos kunnen internetten. De laatste tijd heb ik ineens continu internet problemen met mijn laptop.

Internet doet het probleemloos op de andere laptop, de pc en de playstation3, alleen op mijn laptop niet. Er staat dat het verbonden is en de signaalsterkte is uitstekend, heb het energiebesparend internetten al uitgevinkt maar dat heeft geen verschil gemaakt.

Ik zit hooguit 10 m van de router af en er zitten geen muren tussen.
Tips, anyone?

edit: wat het probleem is, internet valt steeds weg, je komt nauwelijks verder dan een beginpagina, google laadt bv wel maar als je gaat zoeken va;t het weer weg..

Laatst bewerkt:
Misschien een virus?
Scan je computer eens met Malwarebytes Anti-Malware.

Het kan ook zijn dat je WiFi-Adapter stuk is.

Dankje, zal de laptop zo eens scannen.

Als de wifi adapter stuk is, is het dan mogelijk soms wel bereik met internet te hebben? Soms doet ie het even, maar valt daarna weer weg, soms sneller dan andere keren. Ben ook voorzichtig met de laptop en heb het nog niet lang, dus niet gevallen ofzo.

zojuist gescant met McAfee, enkel 2 trackingcookies gevonden en verholpen.
Het probleem blijft, zal dus niet aan een virus liggen.

wat je kan proberen is om je router en op een heel ander kanaal in te stellen. Met het programma inSSIDer kan je zien wel kanaal niet gebruikt wordt in je omgeving. Uiteraard moet je je andere adapters dan ook instellen op betreffende kanaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan