Signaalverlies Boomerang

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Hoi allemaal,

Ik weet dat dit geen computerprobleem is, excuses daarvoor.

Ik heb een probleem met UPC alle kanalen doet het gewoon behalve Boomerang (507) Ik heb daar een maand of twee al signaalverlies ik heb UPC gebeld maar die hebben geen oplossing! :( weten jullie misschien een oplossing het ligt niet aan de kanaal zelf!! ik heb die kanaal altijd gehad.

weten jullie misschien een oplossing?? ik hoor het graag

bericht aan de moderators: ik weet dat ik hier niet juist ben, maar ik ken geen andere forum waar ik het kan schrijven. Nogmaals EXCUSES!!!!!!

gr kungfu

@Kungfu,

Boomerang zit samen met nog 3 kanalen op een stream(Veronica HD, Eredivisie Live en Nick Hits), welke in een vrij lage frequentie wordt uitgezonden. Alle streams hebben een andere frequentie dus het is logisch dat je op andere kanalen geen problemen hebt.

Normaliter is het geen probleem dat de zender op een lage frequentie wordt uitgezonden. Echter kan het zijn dat je gebruik maakt van een oude wandcontactdoos(aansluiting voor de kabel). Deze oude wandcontactdozen laten deze lage frequentie niet door.

Als de wandcontactdoos het eerste aansluitpunt is(waar de kabel van ons binnenkomt) dan kunnen we een afspraak met een monteur maken om deze kosteloos te vervangen. Hiervoor kun je een mail sturen naar webcare@upc.nl met daarin je postcode en huisnummer en een verwijzing naar dit forum.

Als je eerste aansluitpunt in de meterkast zit(vaak bij nieuwere woningen) dan is de wandcontactdoos in je woonkamer niet het eerste aansluitpunt. Mijn advies is dan om de wandcontactdoos zelf te vervangen voor een andere wandcontact doos. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd een mail sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan