signal out of range, help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

veenstra

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2006
Berichten
8
Hallo,
Als ik de computer opstart geeft ie een poosje signal out of range aan, en dat ik de beeldscherm instellingen moet aanpassen naar beneden de 75 herz. maar mijn beeldscherm zit gewoon op 60 herz (wat volgens mij met een tft zoiezo weinig uitmaakt) resolutie is 1024 bij 768 en ik heb een radeon 9550 256mb kaart met een ctx s700 scherm. wie kan mij helpen want ik snap er niets meer van.
p.s. de computer start daarna wel gewoon op zonder verdere problemen.
 
FAQ van CTX zei:
# I am getting an OUT OF RANGE or NO SIGNAL INPUT message on my display. What do I do to fix it?
Your display settings exceed the capabilities of the LCD monitor. You must reduce the settings. Reconnect the original monitor into the video card and reboot to Windows. Reduce the refresh rate to 60hz and reduce the resolution to 640x480 pixels. Shut down the computer properly. Reconnect the LCD monitor back into the video card and boot the computer. You should have a picture at this time. Make your adjustments once in Windows. Refer to your user's manual for resolution settings. (Note: be sure to turn off the computer each time the monitors are disconnected from and reconnected to the computer; make sure to secure the video cable connection using the thumb screws to secure the connectors to the video card and the back of the monitor.)


Bron

En als dat niet helpt......Bij sommige Compaq monitoren krijg je die melding ook als er even geen signaal op de monitor komt, er zou dan eigenlijk de melding 'No signal' moeten komen, maar die komt er niet. Is dat het geval hoef je je niet druk te maken.
 
Laatst bewerkt:
Alleen bij spel

Ik heb ditzelfde probleem. Maar alleen als ik bepaalde spellen speel. De instelling is 1024 * 768 60 Hz. Ik krijg het rechthoekje met Out of Range als ik het spel opstart (in dit geval Sjakie en de Chocoladefabriek)
Met alles wat ik tot nu toe online heb gevonden kom ik er niet uit.

Kreezie Keesie
 
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, als ik een spel wil opstarten (gta san andreas) krijg ik een zwart scherm met een schermpje erin waaropstaat
Signal Out Of Range
75.8 KHz 60.0 Hz
dit schermpje blijft verticaal op en neer bewegen


Kan er misschien iemand helpen??
B.V.D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan