Signtool.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonnowagt

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo,

Ik heb Visual Basic 2015 geïnstalleerd. Bij 1 van mijn programma's krijg ik als ik de functie PUBLISH doe, krijg ik de melding signtool.exe niet gevonden.
I]k krijg deze melding maar bij 1 van mijn programma's.
Ik heb verschillende commentaren gelezen hierop op Google, maar ik word daar niet wijzer van. Meestal is het dat ik de SDK moet vervangen, maar de andere programma's werken wel dus lijkt mij daarin niet de fout te liggen.
Wie heeft een advies voor mij

De signtool.exe is ook niet voor ieder programma nodig. Waarschijnlijk ben je een soort van Setup programma aan het maken nu. Start dan toch de installatie van VS2015 nogmaals en kies dan voor een aangepaste installatie waarbij je er dan voor zorgt dat de ClickOnce Publishing Tools ook worden geïnstalleerd.

Nee heb geen setup programma aan het maken. In de vorige vb 2013 gaf het ook geen probleem. Ik heb nu 2015 en wilde opnieuw publish ivm wat verbeteringen en u trad het probleem op

Ik ben nu een update aan het uitvoeren met ClickOnce Publishing Tools aan het uitvoeren, je hebt vast gelijk want inderdaad daar zit het probleem. Je hoort van me

Ik heb nu de update binnen en de foutmelding die ik gaf is verdwenen maar krijg nu de melding An error occurred while signing: Failed to sign bin\Debug\app.publish\WindowsApplication4.exe. SignTool Error: No certificates were found

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan