Silent hill 4 voor de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoeiLuKu

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
hallo gamers,

vandaag heb ik heel vrolijk Silent Hill 4 geinstalleerd op me pc maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende error: "this game requires a video cardwith the minimum of 32 MB vram and programmable Vertex/pixel shader support"

Hou dit nou in dat mijn videokaart niet genoeg is? ik heb een GeForce MX440-SE.

Heb je wel de nieuwste drivers voor je videokaart geinstaleerd?

ja die drivers heb ik al geinstalleerd. maar ik heb nu ff gekeken en kon bij silent hill 4 een test doen en het schijnt dus dat mijn videokaart niet goed genoeg is :( wel vaag dat ik het niet kan spelen met een 64 mb videokaart :mad:

hier ff een screenshot van de resultaten van de test van silent hill 4:

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 32
en ik heb ook nog even gebladerd in de silent hill 4 map en heb ook een helpbestand gevonden met daarin de volgende resultaten, citaat :

"9) Grafische kaarten

SILENT HILL 4 heeft een grafische kaart nodig met 3D Hardware-versnelling en minstens 32 MB VRAM op de kaart, samen met een RAM-geheugen van het systeem dat 256 MB of meer bedraagt. De stuurprogrammafs voor de grafische kaart moeten DirectX 8.1b of hoger ondersteunen. Als je problemen ondervindt bij het functioneren van de game, zorg er dan voor de stuurprogrammafs van de grafische kaart bij te werken.

SILENT HILL 4 ondersteunt officieel de volgende grafische chipsets:

NVIDIA GeForceFX, GeForce4Ti, GeForce3Ti (de GeForce MX-serie wordt niet ondersteund.)
ATI Radeon 9800, 9700, 9600, 9500, 9200, 9100, 9000, 8500"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan