silent installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

FaiT90

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Ik ben op zoek naar het volgende:

ik heb bijv, ccleaner227 gedownload van ccleaner.com en die wil ik automatisch laten installeren. zonder de vraag > volgende > volgende > die onderdelen wil ik hebben > enzvrt.

weet iemand hier software voor ?
mvg
RutgerV

dit is niet wat ik bedoelde, en ik heb algezocht bij google vandaar dat ik het hier ook post ;)

de bedoeling is dat ik op de orginele installer klik en dan hij automatisch de rest doet,
en niet dat ik eerst alle bestanden naar windowsdir moet kopieren om ze vervolgens via dos te installeren.

ik wil ze op een software DVD zetten dat als je op die bepaalde button klikt dat hij automatisch word geinstaleerd.

mvg
RutgerV

Ja dus......

je kunt toch gewoon een .bat bestandje maken... en die linken aan een button?

Use a /S (uppercase) parameter when you run the installer. This will use all the default options and not bring up any option windows.

To run the cleaner silently, use the /AUTO parameter on ccleaner.exe.

en wat bedoel je met /AUTO want ik heb hem silent nu zoals je zegt dan maar je zei net nog wat met /AUTO wat bedoel je hier mee ?

mvg
RutgerV

oke het staat er niet in wat het doet er staat alleen /Auto om het automatisch te laten gaan maar daar heb ik niks aan.

&nd de bedoeling is om het automatisch te laten gaan zonder dos, de bedoeling is dat er een soort opname word gedaan en dat hij de knoppen onthou waar ik op druk zodat ik later bij bijv, office 2003 geen serial enzo meer hoef in te voeren.

mvg
RutgerV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan