`SilverCrest (CDV- 710 ) auto radio cd/dvd/navigatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Help Me Aub

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Wie kan me helpen????????????

Ik heb de Radio aangesloten en kan de radio senders goed ontvangen. Op het moment dat ik er een dvd in stop dan krijg ik op mijn beeldscherm te zien (Sound only while driving) Ook als ik niet rij dan krijg ik dit te zien. Weet iemand hoe dit werkt ?

Hetzelfde reld voor me sd kaart in de radio.Hoe krijg ik de lijst met liedjes te zien ??

Ben er al lang mee bezig maar kom er niet uit.

Mochten jullie het weten kunnen jullie het me dan aub uitleggen??

Alvast bedankt,

Robin

silvercrest

hlao,sluit je bruine kabel welke naarje handrem moet, op de massa en beeld heb je

groetjes

hallo ''help mij aub''

ik ben van plan om dat autoradio met dvd speler van silvercrest te kopen.
hij is nu bij de lidl vor 300 euro.
ik heb gezien dat er GPS opstaat,k heb het aan alle werknemers gevraagt en die zeggen dat er geen navigatie in zit.
Zit er nou wel of geen navigatie in dat systeem?
Alvast bedankt,prs
als u mij dit kon vertellen was het een grote hulp geweest:D

Navigatie.

Er zit idd wel een functie voor navigatie op, Alleen er zit geen cd bij. Dus als je een cd erbij koopt moet je kunnen navigeren.

Groetjes,

Robin

Laatst bewerkt:
mgmagic ?????????????

Bedoel je dedikke bruine kabel ??? die loopt in een blokje waar alle draden bij een komen.
Er is nog 1 bruin dun draad die los hangt. welke van die kabels bedoel je ??

En er gaat tog een draad naar me handrem ???? zojawel waarvoor ?

En welke is mijn massa ??

Hoop snel weer reactie te krijgen.

Robin

de bruine kabel is je massa kabel ,
test :dvd er in ...speel af en hou de bruine kabel.. effe tegen een massa.
dan heb je beeld.
is voor veiligheid.
geen dvd kijken tijdens rijden vandaar.

jah okey zo ver ben ik nu dankzij iedereen. Moet dan alleen nog weten of het de losse dunnen bruinedraad of is het een dikke bruine???

hoor het wel..

Er zit idd wel een functie voor navigatie op, Alleen er zit geen cd bij. Dus als je een cd erbij koopt moet je kunnen navigeren.

Groetjes,

Robin
, maar er zit geen ingebouwde gps ontvanger in, of wel ?
ik ben van plan om het te kopen, maar welke tomtom moet ik dan kopen,of op cd zetten? dat die gaat werken op de silvercrest cdv-710?, en wat voor gps ontvanger moet ik dan kopen?
alvast bedankt,prs

Navigatie en probleem

Ik wil dit ook graag weten of er een ingebouwde gps ontvanger inzit.

Tevens heb ik zelf een vervelend probleem, weet niet of er meer zijn met het zelfde probleem maar tijdens deze koude dagen heb ik last van een raar probleem. Als ik s ochtends het scherm uitklap kan ik niet fatsoenlijk een dvd bekijken hij slaat elke keer naar het dual zone menu toe en weer terug naar de dvd dan weer naar dual zone en soms begint hij de dvd opnieuw te laden. Als ik eerst warm stook in de auto dan doet hij dit niet meer.
Kan iemand mij hiermee helpen hoe ik dit kan oplossen.

En heb nog een probleem waarvan ik denk dat ik het zelf op weet te lossen.
Zijn er meer mensen die er een onstoorder tussen moeten doen??? want ik hoor de bobien over mijn tweeters. Is dit op te lossen door een ontstoorder of niet?

En weet iemand hoe ik in godsnaam een parrot erop aangesloten krijg.

Alvast hartelijk dank

Silvercrest CDV-710 GPS

Er staat in het foldertje van de lidl een sticker of tekening van het GPS symbool op het apparaat. Nu vraag ik me af of deze unit ook beschikt over een ingebouwde GPS ontvanger. Dit wordt niet aangegeven in de omschrijving En zijn hier dan ook navigatie kaarten voor beschikbaar. Hoe krijg ik hierop dus navigatie aan de praat. HELP!!!

jah okey zo ver ben ik nu dankzij iedereen. Moet dan alleen nog weten of het de losse dunnen bruinedraad of is het een dikke bruine???

hoor het wel..

Het losse bruine draadje waar (bij mij althans) een groen kaartje met 'parking' aan hangt.. Hou die bijv eens tegen de schroef aan de achterkant van het apparaat en kijk maar wat er gebeurt ;)

Groetjes,

Robin

En enig idee waar je die cd vandaan haalt dan? Want ben daar (net zo als nog een paar andere hier) erg in geinterreseerd...

Gr

ik heb ook een dvdspeler met klapscherm besteld en die heeft ook het beroemde kabeltje.

Wat ik dus nu begrepen heb is dat je dat kabeltje tegen een massa moet bevestigen en dan gaat de veiligheids melding weg en kun je tijdens het rijden gewoon dvd kijken?:(

wie het antwoord weet........................ ik hoor het graag

Laatst bewerkt:
navigatie

Ik heb bij mijn radio een module voor gps bij gekregen. dit is met een kabel van de radio naar de module en van de module gaat een kabel met een gps cell naar het hoogstepunt in de auto (dit geval op de hoedeplank ).

Ik had geen cd nodig voor mijn systeem, maar wel een sd-kaart.
de sd-kaart gaat in de gps module.

ik heb zelf een volledig systeem van marquant type mcr-1301

Kijk maar ff op de site van marquant. www.marquant.com.
je kan daar ook de gps module vinden.:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan