Silverlight in ubuntu 12.04 LTS

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hoi allen,

ik heb om kpn tv op je pc te kijken silverlight 5 nodig, maar ik kan dit voor linux niet vinden.
kan iemand me eraan helpen?

Mvg, Casper

microsoft.com/silverlight :)

@Joey7: Zie jij Linux staan tussen de volgende lijst? Uit deze link, tabblad System Requirements?
Compatible Operating Systems and Browsers
Operating System
Windows 8 Desktop
Windows Server 2012
Windows 7
Windows 7 SP1
Windows Server 2008 SP2
Windows Server 2008 R2 SP1
Windows Vista SP2
Windows Server 2003 SP2, Windows XP SP3
Macintosh OS 10.5.7+ (intel-based)

Wat nog het meeste in de buurt komt is Mac OSX uit het lijstje, maar ik betwijfel of dat (bijv.) op Ubuntu werkend te maken is.

Tijs.

Hallo, Silverlight kun je vergeten met Ubuntu, ooit werkte Moonlight maar dat is al een tijdje out of date.
Met sommige dingen ontkom je niet aan Windows.

En is er ook niet iets waardoor je silverlight gewoon kan draaien? net zoiets als wine...
Alvast bedankt voor de snelle reacties

Bijv. Wine of Virtualbox installeren, daar een Windows variant in draaien en van daar uit Silverlight gebruiken.

Tijs.

wat moet ik nou? voor school heb ik het echt nodig
Ik zit met hetzelfde probleem (Magister), waardoor ik genoodzaakt ben weer op Windows te gaan werken. Ik kom zelfs de website van Moonlight niet meer op, en andere alternatieven zijn er niet. Of weet iemand nog iets anders?

ik moet ook op Magister :P is er ook een online oplossing of iets? wine werkt trouwens niet...

Hoezo werkt Wine niet?

En nee, ik denk niet dat er een online oplossing is.
Misschien mag je van iemand die je kent inloggen op een terminal server of VPS met Windows en Silverlight 5 erop.
Oplossing via Windows in Wine of Virtualbox lijkt me prettiger/haalbaarder.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan