Silverlight niet te updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Junge

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
Ja hoor: ik ook!!! Je kunt 'Uitzending Gemist' niet meer downloaden: Je moet upgraden.
Keurig een download erbij, maar nee, doet het niet. Zoeken op internet. Honderden klachten, bekend verschijnsel. Moet iets te maken hebben met het niet kunnen 'un-installen' van het oude programma heb ik begrepen. (als dat waar is is dat op zichzelf al heel vreemd, eerst moeten de-installeren om een update te kunnen aanbrengen!) Microsoft komt met een noodprogramma "Windows Installer Cleanup" Trekt dit schielijk terug door talloze problemen. En laat vervolgens zijn gebruikers zitten.... Echt on-ge-lo-fe-lijk dat dit mogelijk is...
Weet iemand bij Helpmij raad? Ik werk met Vista 32 bit. Bij voorbaat dank!

Met een zoektocht had je (bijv.) deze discussiedraad gevonden op Helpmij, waar (o.a.) Windows Install Clean Up te downloaden is.

Tijs.

Ik had al een zoektocht gemaakt en zag een dergelijk antwoord aan een andere vrager over Silverlight. Ik kon Windows installer clean up echter niet meer downloaden, door Microsoft verwijderd door problemen ermee. Het vervelende is dat ik op de een of ander manier ook geen herstelpunt kan maken: de locatie kan niet gevonden worden....

In die discussiedraad kun je de Windows Install Cleanup utility downloaden, staat namelijk als 4-delig archief als bijlage bij posting #4 in die discussiedraad...

Een volgende keer beter lezen, wat mij betreft.

Tijs.

Beter lezen?

Het wordt me nou toch wat te gortig met Helpmij! Wat mij betreft is het af en toe 'trap mij'! Helpmij was - dacht ik - toch vooral bedoeld voor wat je noemt 'amateur-gebruikers'. Mensen die niet erg computer-minded zijn en met véél dingen moeite hebben.
Ik geef overduidelijk aan wel degelijk op jullie site naar mijn probleem gezocht te hebben, en geef nota bene óók aan dat ik daar niet mee uitkom, want (onder andere): herstelpunt maken lukt niet'.
Als antwoord een veeg uit de pan: 'beter lezen klungel!!!"

Zo hoeft het voor mij niet. Het is niet de eerste keer dat ik een bars antwoord krijg, op het onbeschofte af.
Schrijf mij maar uit, ik koop liever een nieuwe computer dan zo behandeld te worden!!!!

Prima, je toont wat mij betreft hier aan dat je niet zoeken én niet lezen kunt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan