Silverlight plugin loopt vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbienl

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Berichten
93
Hallo,

Ik heb al meerdere malen dit gehad, en vooral met rtl gemist kijken.

De volgende Plug-In is vastgelopen: Silverlight Plug-In

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Robbie
 
Welke browser heb je?

Heb je al geprobeert om de plugin te deinstalleren en daarna weer te installeren ?
 
weetniet waar ik dat moet doen.
zie hem niet bij programmas staan
 
dit probleem heb ik ook, en ik heb hem wel opnieuw geinstalleerd maar zonder succes... weet iemand hier geen oplossing voor?
 
Same problem here.

Hee hoi,

Ik heb precies het zelfde probleem. :confused:
Kan niks meer terug kijken was benieuwd of echt niemand een oplossing zou weten..

Groetjes.
 
ik heb hetzelfde probleem :(

Bij mij loopt het ook vast. Ik heb het altijd kunnen gebruiken en nu opeens niet meer. Heb al meerdere dingen geprobeerd, silverlight opnieuw installeren, google chrome opnieuw.. maar niets helpt. Wie heeft er een oplossing? :thumb:
 
Oplossing

Ik had het zelfde probleem en heb, voor mij dan, de oplossing gevonden.
Volgende stappen genomen:
1. Mozilla Fire Fox geinstaleerd
2. Google Chrome van pc verwijderd
3. Via configuratie scherm alle stoftware mbt. silverlight van mijn computer verwijderd
4. PC opnieuw opgestart
5. Via Mozilla Firefox Google Chrome geinstaleerd
6. Via mozilla firefox naar rtl gemist gegaan
7. Video gestart, je kan dan vanzelf silverlight opnieuw instaleren
8. Google Chrome opgestart, en het werkt weer!!!
9. Oh ja, Fire fox voor de zekerheid even op m'n pc laten staan.
 
Hehe, wellicht kan het zo eelko85

Persoonlijk heb ik google chrome even geudate bij de sleutel rechtsboven en dan "Over google chrome". Daarna werkte hij weer prima!

Gr.
 
Ey versuat,

Als dat de oplossing is, is dat wel wat makkelijker dan mijn manier ;)
 
Het is veel eenvoudiger op te lossen. Open silverlight, klik toepassingsopslag aan en haal het vinkje weg bij toepassingsopslag inschakelen en je probleem is opgelost!
 
Laatst bewerkt:
Silverlight plugin vastgelopen

RTL werkt niet samen met Google Chrome!
Wil je een programma her-bekijken, dan moet je even met Internet Explorer werken. Via Internet Explorer ga je naar bijvoorbeeld Programma Gemist. Dan kun je het programma wel opstarten. Natuurlijk kun je met je verdere bezigheden de snellere Google Chrome blijven gebruiken!
 
RTL werkt niet samen met Google Chrome!
Wil je een programma her-bekijken, dan moet je even met Internet Explorer werken. Via Internet Explorer ga je naar bijvoorbeeld Programma Gemist. Dan kun je het programma wel opstarten. Natuurlijk kun je met je verdere bezigheden de snellere Google Chrome blijven gebruiken!

Sorry maar dat heb je niet goed heb zelf nl ook google chrome en sinds ik dat vinkje heb weg gehaald is er niets meer aan de hand.Die tip heb ik nl van een google chrome medewerker!Kijk regelmatig filmpjes van RTL!!!
 
silverlight pulig in loopt vast

hey

je kan de afleveringen van gtst ook bekijken
op youtube zonder dat ie vast loopt

groetjes
 
Het is veel eenvoudiger op te lossen. Open silverlight, klik toepassingsopslag aan en haal het vinkje weg bij toepassingsopslag inschakeling en je probleem is opgelost!

Sinds deze week heb ik een nieuwe update gehad van google chrome en nu loopt ie weer vast dus heb ik het vinkje weer geplaatst en hij loopt niet meer vast!
 
Mijn Silverlight haat mij. Probeer ik naar Toepassingsopslag te gaan, klik ik erop gaat het venster ineens weg. En op IE krijg ik de melding dat IE is vastgelopen en dat het Programma wordt gesloten.

Na 27 keer Silverlight (de-)installeren zou je moeten zeggen dat het eindelijk zou werken..

"Firefox ondervond een probleem en is vastgelopen. We zullen proberen uw tabbladen en vensters te herstellen zodra deze opnieuw start.
Om ons te helpen het probleem te onderzoeken en op te lossen kunt u ons een crashrapport toesturen."
 
Laatst bewerkt:
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet gewenst mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic van Oktober vorig jaar, dus niet actueel meer. Ik sluit deze nu.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan