silverlight werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

poebertje

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Berichten
197
Hallo helpmijers,


De vriendin van mijn vader moet voor haar werk haar uren via intranet invullen maar dit lukt niet omdat silverlight niet werkt.
Als ik het doe krijg ik op het scherm te zien dat ik silverlight moet downloaden en installeren.
Silverlight werkt niet.
Alles wat er onder de topic van Karin over silverlight staat heb ik al geprobeerd.
Ook wat ze bij de helpdesk van microsoft tegen haar hebben gezegd ( registersleutel verwijderen en opnieuw installeren) heb ik gedaan maar niks lost het probleem op.
Silverlight blijft het niet doen.


Wat nu?

Ze heeft ie 9 en vista 32-bits.

Namens haar alvast bedankt,


Poebertje
 
laatst ook problemen bij iemand gehad om de nieuwe versie van Silverlight te installeren. Kon steeds een bepaald bestaand niet gevonden worden. Heb het wel voor elkaar kunnen krijgen.Hoe heb je register sleutels verwijderd? Wordt Silverlight wel geinstalleerd of lukt dat ook niet?
 
Via start - typ regedit in het vak zoekopdracht starten- registersleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Silverlite.


Silverlite wordt wel geïnstaleerd maar verlvolgens gebeurd er niks en blijft het scherm staan.
 
Gebruikt ze een laptop van het werk?

Tardis
 
Ik heb met Windows installer Cleanup van Microsoft Silverlight verwijderd. Na het intalleren van de laatste versie, werkte deze weer prima.
 
Heb de laptop opgeschoond met Ccleaner en daana silverlight weer geïnstalleerd maar het helpt niet.
De laptop is van haarzelf niet van het werk.
 
Zou ik toch maar eerst even navragen bij de afdeling IT van haar werkgever in plaats van zelf te gaan liggen prutsen.
Zij moeten ervoor zorgen dat dit soort zaken (intranet) werken.

Tardis
 
Zou ik toch maar eerst even navragen bij de afdeling IT van haar werkgever in plaats van zelf te gaan liggen prutsen.
Zij moeten ervoor zorgen dat dit soort zaken (intranet) werken.

Tardis
Hebben we ook al gedaan en wat ze daar hebben gezegd ook gedaan maar helpt ook niet.
 
Moonlight blijft hangen in winrar. En het het invullen van de uren wil niet.
 
dag poebertje.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat je vaders vriendin haar windows vista niet bijgewerkt is met de nodige servicepack's en updates.
 
Even langs gaan bij de it afdeling van haar werk gaat niet. Zij zitten in almelo en ze woont in noord-drenthe.
Nog andere suggesties?
 
De vriendin van mijn vader moet voor haar werk haar uren via intranet invullen maar dit lukt niet omdat silverlight niet werkt.
Als ik het doe krijg ik op het scherm te zien dat ik silverlight moet downloaden en installeren.

Is dat een laptop van haar werk? En indien dit zo is, heeft zij de nodige rechten om nieuwe software te mogen installeren.
 
OK
Voer dit eens uit.
Ga naar start > configuratiescherm > Systeem
Welk servicepack valt daar te lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan