SimCity 4 Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter keon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keon

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Hallo mensen,
ik heb een probleempje:

aan het einde van de installatie van Sim City 4, krijg ik een klein schermpje te zien waar op staat:
"Wait a moment" (of iets dergelijks) hierna hoor ik de cd flink draaien, en dan...... krijg ik een foutmelding dat er een probleem is opgelopen tijdens de installatie van simcity en dat deze word afgesloten.
Naar mijn eigen inzicht is het spel wel helemaal geinstalleerd.
als ik het spel nu start springt mijn scherm op zwart en na een paar sec. start hij de comp. opnieuw op.

ik heb van alles geprobeerd, en meerdere malen opnieuw en op verschillende partities geinstalleerd,
maar nix help,
heeft iemand ook last van dit probleem? en weet er iemand een oplossing??
alvast bedankt
Groeten Keon

?????

Is het een illigale of legalen versie.?????
Dan denk ik dat de cd-rom is beschadigt.Maar krijg je dan een blauw beeld.

Het is een illegale versie (shame on me)
ik krijg geen blauw scherm, het scherm wordt zwart en dan start ie de comp. opnieuw op :s

Geplaatst door keon
Het is een illegale versie (shame on me)

2 mogelijkheiden
1) je downd een "crak"
2) Ga naar de winkel en koop een orgineel exemplaar. Ik zou gaan voor oplosing 2 verder vragen over craks mag je hier gewoon stellen zolang er maar geen links bijzitten. Naar een link of een goede site om craks vandaan te halen hoef je ook niet te vragen

Ik heb al een crack,
deze staat op cd1 (van de 2)

Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen, als het een heel vet spel is natuurlijk! maar wou eerst ff kijken of het iets is, voor ik 50 euro's ga uitgeven.

heb je de cd trouwens nofdig om het spel te spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan