simcity 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

mijn neef heeft, simcity 4 gekocht, kan ik hem kopieeren, of is hij beveiligt.

Alvast bedankt.

Ik denk dat ie wel beveiligd is, maarreuh, volgens mij mag je dat soort vragen hier niet stellen! :)

ik wilde het voor je opzoeken op google maar kreeg een error, ik weet niet wat er aan de hand is? je zou het toch anders gewoon kunnen proberen? kan je hooguit een cd,tje kosten!

volgens mij mag je er wel over praten toch? je mag alleen geen link plaatsen? of heb ik het nu mis?

Ja seeburg.

Ja,seeburg.Het is allebei verboden.Omdat je over warez praat(dus illegalen handel.)Maar dat wist je naartuurlijk al/wel.Zo slotje.

Bijlagen

• 3131%20pc%20kluis.jpg
    3131%20pc%20kluis.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 15
raar dat je niet over branden mag praten, ale bekende bedrijven maken toch een brander,

nou kijk eens bij huisregels dan! je mag er wel over praten! en dat is ook het enige dat ik doe. dus niet zo dramatisch, niets aan de hand!

oke zal het wel proberen te branden, simcity 4 is heeft toch twee cds.

cd.

Nou volgens mij is het verboden om een cd te branden.Vooral spellen.

Je mag er niet over praten omdat je suggereert dat je het copyright van SimCity 4 gaat schenden! :D

Mooi slotje, Game-Master!

Re: cd.

Geplaatst door game-master
Nou volgens mij is het verboden om een cd te branden.Vooral spellen.

waarom hebben ze dan een brander uitgevoden. en gemaakt.

dennis 90 als het niet lukt stuur ik je twee cd,s oke! ik hoor het wel! suc6

Je mag officieel wel een kopie maken van een cd van jezelf als reserve, maar niet een cd van anderen kopieren :p

Geplaatst door seeburg100
dennis 90 als het niet lukt stuur ik je twee cd,s oke! ik hoor het wel! suc6

een hele doos van tien stuks is ook goed, heb net een hele doos van 10 stuks gekocht, ga ze alemaal proberen tot het lukt.

Geplaatst door DENNIS90

een hele doos van tien stuks is ook goed, heb net een hele doss van 10 stuks gekocht, ga ze alemaal proberen tot het lukt.

Zeg, als we toch cd's aan het doorpassen zijn.......:D

of er moet iemand zo aardig hei zijn simcity 4 even in zijn shared folder te zetten. dat kost jullie geen cds dan.

Re: Re: cd.

Geplaatst door DENNIS90

waarom hebben ze dan een brander uitgevoden. en gemaakt.

Om data op CD-R(W) op te slaan en niet om copyrights te schenden!!

Tja, ik denk dat KwarK nog een BF 1942 match aan het doen is op EwSquad, is het niet.........? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan