Simcity societies crasht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonneke1989

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hallo,

Ik heb al een tijdje simcity societies maar het spel loopt altijd vast als ik net bezig ben met het uitbreiden van mijn stad. Ik heb de updates gedownload en de systeemvereisten zijn ook in orde. Heb al een paar keer het spel opnieuw geinstalleerd en speel met de minimale instellingen. Heeft het te maken met het feit dat ik het spel op een laptop speel?

Groetjes Lonneke

moet je het spel met een cd spelen ?? of is de cd niet nodig als je het al geinstalleerd hebt en welke video-kaart,processor,geheugen heb je in je laptop ?

Zolang je laptop aan de eisen voldoet, moet er geen verschil zijn tussen desktop en laptop. Welke Windows-versie gebruik je?

@jeff: geheugen e.d. doen er niet toe, de laptop voldoet toch aan de eisen?

Laatst bewerkt:
Ja je moet het spel met cd-rom spelen

Videokaart: nVIDIA GeForce Go 6150

Processor: AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-50, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~1.6GHz

Geheugen: 958MB RAM

Je zegt dat je de updates hebt gedownload, welke bedoel je daarmee?

Probeer, mocht je dat nog niet hebben gedaan, je videokaart drivers up te daten. Wel eerst de oude verwijderen voor je de nieuwe installeerd.

Ik heb de patches van het spel gedownload en de videokaart heeft nog geen update..
Ik weet niet meer waar het aan kan liggen :(

Simcity Societies Crash

Heb juist hetzelfde probleem. Na een kwartier spelen, blijft het spel vast zitten en zit er niets anders op dan de pc volledig uit te zetten want niets reageert meer. Ik speel het spel op een desktop dus het zal al niet aan de laptop liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan