simcity3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo.Ik heb nu simcity 3000 er weer eens opgezet.Maar nu heb ik een vraagje als ik een medium huis neerzet komt er geen huis te staan.En als iemand dat weet.Hoe draai ik een mussea om.En hoe maak ik een loop pad naar het mussea of doen de mensen dat vanzelf.Want ik weet namelijk niet hoe ik mensen in mijn stad te laten.

Gebouwen moeten gewoon aan een weg staan // als je een veldje met huizen of iets anders aanlegt, worden die huizen gebouwd zodra je water en electriciteit aanlegt.

Verder goed op de balans letten tussen huizen, industrie en de commerciele zone. Probeer een stabiele kern aan te leggen voor je gaat uitbreiden. De beginfase kan nogal lang duren, maar eenmaal stabiel kan je uitbreiden wat je wilt.

In 2000 was dit makkelijker.

bedankt.

Hartstikke bedankt caveman.Maar nou nog 1 vraagje.Als ik op electriciteit,druk kan ik verschillende dingen kiezen(opties)en het is in het engels.We;ke moet ik danopbouwen om gebouwen op te bouwen en mensen te laten komen.

Je hebt een centrale en de verschillen daartussen zijn gewoon de kosten en de hoeveelheid energie die het produceert. Verder niet vergeten de hoogspanningsmasten door je gebieden te trekken.

Met water hetzelfde, als je teveel leidingen op 1 centrale aansluit loopt het water niet meer door en heb je nog een centrale nodig. Dit kan je zien in de speciale view zodat je alleen leidingen ziet. Als ze niet meer blauw zijn, heb je een probleem.

Heel gedetailleerd kan ik het niet meer uitleggen, het is alweer een tijd geleden dat ik het nog speelde...;)

thankxxxxxx

He,thanxxxxx ik heb nog 1 vragje.Hoe krijg ik de kosten van mijn stad op peil hiermee bedoel ik mee hoe zet ik een maand gudget aan.als deze vraag is beantwoord ga ik hem uitprinten als tip.:thumb:

thanxxxx

Hé,bedankt caveman weer even een avondje doornemen en dan PLAYEN.:thumb:bedankt voor de info
Nou,het lukt niet.Ik kom teleksn in het rood.:(kan iemand mij vertellen wat iki in de engelse versie meot veranderen dat ik inplaats per maand aan de mensen moet betalen,dat ik geld krijg van de mensen.Wat moet ik doen.

Laatst bewerkt:
't is al een tijdje geleden dat ik simcity nog gespeeld heb. Ik heb het altijd wel een tof spel gevonden hoewel ik eerlijk gezegd nooit ver geraakt ben.
Ik had altijd een probleem dat ik na een tijd spelen veel te veel kosten had (politie, brandweer,...) en veel te weinig inkomsten. Ik kon mijn budget wel in balans houden maar groeien ging niet meer.

Je moet je taxes op 7% zetten. en als er meer mensen komen zet je hem 3% hoger.

Vandaar uit moet je kijken naar de verlangens van de inwoners.

In SimCity 2000 was het supermakkelijk, daar kreeg je een melding als de mensen een politie bureau wilde.
En er waren 3 balkjes: gele, groene, en blauwe.
Als de blauwe in de min zit, dan hebben de mensen genoeg winkels.
Als de groene in de plus staat, willen de mensen meer huizen.

Een tip: Maak velden van 4 bij 4.
De SIMS zijn te lui om meer dan vier vakjes te lopen.
Als je die velden omringt met een weg, en doorkruist met hoogspannings masten dan gaat het snel zat.
Waterleidingen moet je ook in de gaten houden.

In de winkels waren er boeken te koop over het spelen met Simcity 2000.
Die zullen er vast ook wel zijn voor Simcity 3000.

okee.

THE SORCERER.Ik zal het doen,maar als he niet lukt,stuur ik je wel een e-mail met de screenshot.Want op helpmij.Kan ik hem neit bij bijlage zetten(ook zo vreemd)Als je het wilt natuurlijk.

stuur wel even.

Ik stuur wel even een e-mail.Naar je.Een screenshot.Want ik kom alleen in het rood.Ik stuur de mail naar die e-mail bij je handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan