simlock verwijderen Samsung J750

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy5

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
hallo,

Kan er hier iemand gratis aan unlock codes komen om mijn mobiel simlock vrij te maken?
Ik heb een samsung J750 en mijn IMEI nummer is: 3565940158xxxxx
Als je zoon code heb wil je me dan ook even uitleggen hoe ik het moet activeren?
Of weet iemand een andere manier om gratis mijn mobiel simlock vrij te maken?

Alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
als je mobiel een jaar oud is je provider bellen, krijg je gratis een unlock code.

Het is niet gratis, maar de garantie van je telefoon zal er op deze manier niet mee vervallen. Aanrader, heb 'm zelf ook: www.stopsimlock.nl en dan moet je kijken naar de iSim!

hallo,

Kan er hier iemand gratis aan unlock codes komen om mijn mobiel simlock vrij te maken?
Ik heb een samsung J750 en mijn IMEI nummer is: 3565940158xxxxx
Als je zoon code heb wil je me dan ook even uitleggen hoe ik het moet activeren?
Of weet iemand een andere manier om gratis mijn mobiel simlock vrij te maken?

Alvast bedankt:thumb:

Ik heb mijn telefoon ook simlockvrij laten maken ik vroeg bij thefonehouse waar dat kan:cool:

Code

Voer deze code in je telefoon: #*7337# deze code reset je EEPROM en ook maakt hij je telefoon simlock vrij
Waarschuwing: je bestanden fotos etc zullen worden verwijderd.Na het opnieuw starten van je telefoon typ: *#7465625# en alles wat in die lijst staat moet Inactive staan.
(Dit is getest op de Samsung SGH-G600 dus ik weet niet of dat op jouw telefoon doet)

Voer deze code in je telefoon: #*7337# deze code reset je EEPROM en ook maakt hij je telefoon simlock vrij
Waarschuwing: je bestanden fotos etc zullen worden verwijderd.doet

Voer nooit de code #*7337# in. Hiermee wordt namelijk eeprom gereset. Je imei-nummer wordt gereset (dit is verboden in nederland) en je telefoon heeft geen bereik meer zodat je niet meer kunt bellen / sms'en / internetten, enz

Wees gewaarschuwd, je zult niet de eerste zijn die met het probleem zit. Het laten terugzetten van het imei en de rest van de instellingen terugzetten kost 25 euro (bij 123unlock in Apeldoorn).

Met vriendelijke groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan