Simpel systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesking

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?

Geen idee, hoeveel gaat het kosten? wil de minstens het volgende in mn systeem

minstens 4x 3GhZ
Usb3 aansluiting
kaartlezer
HDMI
ddr3 geheugen (minstens 4 gb)
dvd brander
minstens 1 tb hdd (het liefst een snelle)!
Draadloos i-net

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?

Gewoon dagelijks gebruik, wat surfen, af entoe een (niet heel groot) spelletje.
doel is een enorm snelle computer, die niet vast loopt bij de simpele dingen.

Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk

Niet belangrijk.

Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Ga het niet zelf doen

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben

Geen, naast de boven genoemde.

Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?

Heb al windows 7.

Heeft iemand een idee hoe veel het ongeveer gaat kosten?
zou je een systeem voor me willen samenstellen? of zijn er "standaard" computers die aan deze eisen voldoen.

Hoi,

Weet niet wat je bedoelt met 'Heb al windows 7' maar als dat een dvd is die al is gebruikt voor een andere computer, kan je hem niet opnieuw gebruiken. De produktsleutel is dan namelijk al geactiveerd.
Voor het overige:
Natuurlijk zijn er kant-en-klare systemen met die specs, alleen zit daar standaard al Win7 op geïnstalleerd.
Bij sommige zaken worden 'eigen merk' pc's zonder besturingssysteem geleverd.
Computerland, Paradigit, Alternate .... etc.

Hoi,

Weet niet wat je bedoelt met 'Heb al windows 7' maar als dat een dvd is die al is gebruikt voor een andere computer, kan je hem niet opnieuw gebruiken. De produktsleutel is dan namelijk al geactiveerd.
Voor het overige:
Natuurlijk zijn er kant-en-klare systemen met die specs, alleen zit daar standaard al Win7 op geïnstalleerd.
Bij sommige zaken worden 'eigen merk' pc's zonder besturingssysteem geleverd.
Computerland, Paradigit, Alternate .... etc.

Dankje!

ik zat eigelijk aan deze processor te denken:
http://azerty.nl/8-1127-225854/amd-black-edition-processor-.html
om de prijs een beetje te drukken..... maar welk moederboard past hier goed bij? en er moeten minstens 3x ddr3 geheugen in passen?

btw: windows 7 staat niet op een dvd :rolleyes:

Dus je weet gewoon niet hoeveel je wil uitgeven aan je pc?

En waarom per se 4x 3GHz? Want je hebt bijv. sommige i7 processors die niet op 3 GHz draaien maar wel akelig snel zijn vanwege hun speciale technolgie

Dus je weet gewoon niet hoeveel je wil uitgeven aan je pc?

En waarom per se 4x 3GHz? Want je hebt bijv. sommige i7 processors die niet op 3 GHz draaien maar wel akelig snel zijn vanwege hun speciale technolgie

ke daar heb ik dan geen verstand van, maar dat vind ik prima, wil gewoon een computer die erg snel is met ALLES! dus als het geen 3GhZ is maar wel snel/sneller is het ook prima.

ben veel aan het zoeken naar standaard systemen, maar geen hebben usb3 :(

ke daar heb ik dan geen verstand van, maar dat vind ik prima, wil gewoon een computer die erg snel is met ALLES! dus als het geen 3GhZ is maar wel snel/sneller is het ook prima.

ben veel aan het zoeken naar standaard systemen, maar geen hebben usb3 :(

Bump, wil iemand een systeemstellen met de bovengenoemde eisen (hoeft niet perse boven de 3 gHz uit te komen, als de proccesor maar enorm snel is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan