simpel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creon99

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
183
Ik wil graag in de adresbalk op internet de pagina's weghalen die in het verleden bezocht zijn. Ook wil ik als ik via google ga zoeken niet een hele lijst met zoekopdrachten uit het verleden zien.

Cookies en bestanden heb ik verwijderd maar dat helpt niet. Weet iemand het antwoord?

vast bedankt

Margriet
 
Eigenschappen voor het internet > Tabblad inhoud > AutoAanvullen > Instellingen voor AutoAanvullen naar wens aanvinken.
 
Geplaatst door l.slaats.
Eigenschappen voor het internet > Tabblad inhoud > AutoAanvullen > Instellingen voor AutoAanvullen naar wens aanvinken.

Dat is volgens mij alleen voor formulieren, niet?
 
Net wat Slaats meldt, dat moet in de regel wel helpen, maar het is volgens mij dus UITvinken qua webadressen.
 
Geplaatst door gezina
Net wat Slaats meldt, dat moet in de regel wel helpen, maar het is volgens mij dus UITvinken qua webadressen.

Ja dat klopt . Ik had zelf alles al uitgevinkt ;)
 
Nog wat tips: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, blokje Surfen, In line AutoAanvullen uitgevinken en zet in het tabblad Algemeen de Geschiedenis op 0.
 
niet gelukt

Hallo Allemaal,

De geschiedenis had ik al op 1 dag staan, maar alle opgevraagde internetpagina's blijven gewoon staan.

Weet iemand hoe ik die weg krijg?

vast bedankt.
 
Verwijder even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

En dan heeft Guus abc nog een tip: *klik*

Eventueel één van de suggesties van XP_PC uitvoeren door CCleaner te installeren, gratis. Nederlandse versie: http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan