simpele Apple app maker.

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Ik zoek een (liefst online) gratis app maker voor ipod, pad en phone. Ik heb er een paar gevonden, maar die waren om een quiz mee te maken. Het enige wat de app hoeft te doen is een website te openen.
Ik weet dat het geld kost om hem in de appstore te krijgen!

het kost ook geld om software voor programmatuur te kopen

er is geen gratis IOS development software

Dat is er wel.
Op de apple site kan je gratis een developers account aanmaken. (gewoon je bestaande apple id aanmelden voor developers)
Daar kan je dan Xcode downloaden, maar de nieuwste versie Xcode gaat via de appstore.
Je hebt wel een Mac nodig, anders gaat het je niet lukken!

Ow oké, want ik heb dus geen mac. Ik heb een paar gevonden die online zijn, maar daar kun je dus niet mee at ik wil (een link). Ik heb er wel al een voor android, AppGeyser.

android is ook gratis apple niet.... dat had ik je al kunnen voorspellen dmv de prijzen van hun Macbooks en shizzle

Ik weet denk ik wat je bedoelt
Daar heb je niks voor nodig:
1. Open de pagina in safari
2. Druk op het pijltje onderin de balk in safari
3. Klik op "voeg toe aan beginscherm"
Als het goed is heb je nu een "app" in je beginscherm staan, en als je daarop klikt kom je op die pagina. Laat me weten of het is gelukt en of het is wat u bedoelde.

Haha, nee ik bedoel dat mensen het op hun iPhone enzo kunnen downloaden. Dat ze snel op de website komen!
Toch bedankt voor je moeite!

Ik denk eigenlijk niet dat dat door de de controle van Apple komt voor de app store, omdat mensen het simpel zelf kunnen doen.

Ik hoef hem ook niet in de appstore, aangezien dit 100$ per jaar kost (zag ik op ander forum staan). Ik zet gewoon een download linkje op de website. Heb ik ook al gedaan voor android! Daar kost t 25€ per jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan